Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Har fått time i Cleopatra brudesalong om to veker, og skal prøve kjolar for første gong - er det nokon som har nokon tips å komme med når det gjeld kjoleprøving?
Gjest Brud2005 Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Noen småtips som hjalp meg Se i bryllupsblader og merk hva du liker og ikke liker. Prøv alle kjolene du tror du vil kle i salongen. Hør på tips du får i butikken, de ser hva du kler, kanskje de kan vise deg noen kjoler du bør prøve? Kanskje du kan tenke deg på forhånd om du liker stropper, halterneck eller stroppeløs, med eller uten slep på kjolen? Prøv med og uten slør, kjolen ser anderledes ut med tilbehør. Se på kjolene deres på nettsiden, ser ut som de har mye fint, bare å glede seg! LYKKE TIL!
Arwen Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 og prøv en kjole du ikke egentlig tror du passer
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 1. Prøv de kjolene DU vil prøve 2. Si i fra om du vil ha litt tid for deg selv 3. Prøv med tilbehør 4. Prøv m/u både korsett og bh 5. Ingen impulskjøp 6. KOS DEG!
Edie Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Ha på deg godt undertøy, gjerne stroppeløs BH. Prøv mange forskjellige typer. Prøv noen du aldri hadde trodd du hadde likt eller kledd! (Jeg ble overrasket og endte opp med en kjole jeg ikke hadde trodd...) Kos deg, det er gøy!!
Gjest Betty Boop Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 1. Ta med en venninne! 2. Ha på strømpebukse (ikke så gøy å stå i bare en liten stringtruse hvis du trenger hjelp til å komme inn og ut av kjolene) 3. Hvis du har planer om å ha håret oppsatt når du gifter deg - prøv med "oppsatt" hår (i hestehale eller noe). 4. Be om å få prøve de kjolene du liker best med slør - da får du mer følelsen av den store dagen.
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #7 Skrevet 6. januar 2005 Ha med en ærlig venninne og prøv kjoler du i utgangspunktet ikke ville falt for
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #8 Skrevet 6. januar 2005 Skal ha med forlovaren min, som altså er syster mi, ærleg som få! Hehe... Skal notere desse tipsa. Gledar meg sånn!!!
wix Skrevet 6. januar 2005 #9 Skrevet 6. januar 2005 Du bør gå flere steder enn Cleopatra også (feks Brudehuset ved sentralbadet) - jeg var i allefall ikke særlig fornøyd med Cleopatra. Mange av kjolene i butikken var direkte møkkete, og mange hadde løse tråder. Ikke fikk jeg spesielt god hjelp heller, på tross av å ha bestilt time...
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Du bør gå flere steder enn Cleopatra også (feks Brudehuset ved sentralbadet) - jeg var i allefall ikke særlig fornøyd med Cleopatra. Mange av kjolene i butikken var direkte møkkete' date=' og mange hadde løse tråder. Ikke fikk jeg spesielt god hjelp heller, på tross av å ha bestilt time...[/quote'] Hmm... Får no gi Cleopatra ein sjanse først då.. Det er leeenge til eg skal gifte meg, så eg har god tid til å prøve fleire kjole-salongar, om så skulle vere..
Lillje Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Jeg var også meget fornøyd med service på Brudehuset. Her fant jeg kjolen min, og fikk en fantastisk god service. De som jobbet der sa rett ut hva de mente. Den kjolen vil du ikke kle, men denne må du bare prøve....... Jeg er glad jeg gikk innom dem.
smilepia Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 I tillegg til de utmerkede tipsene over, så vil jeg råde deg til å passe på at du får prøvd kjoler som er i din egen størrelse! Høres kanskje åpenbart ut, men etter en sesjon på en brudesalong tidligere der de aldri gadd bry seg om størrelsen når de lette frem prøvekjoler, har jeg insedd at det er viktig og tydeligvis ikke like "naturlig" for alle. Men kjolen må sitte nogenlunde på skal du få det rette inntrykket. Lykke til på jakten og kos deg mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå