Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Har søkt vernepleier på Høgskolen i Sørøst- Norge. Poenggrensen på ordinær kvote var i 2016 45,4 poeng med 197 søkere som hadde dette på førstevalget. I år er det 222 søkere med dette studiet på førstevalget. Begge årene er det ca 50 studieplasser. Jeg ligger på 47 4 konkurransepoeng. Hva tenker dere om sannsynligheten for å komme inn på bakgrunn av disse tallene? :)

Jeg skal leie hybel privat mest sannsynlig, men vet ikke om jeg tør å skrive under kontrakt fra 01.7 med tre mnd. oppsigelse........ 

Anonymkode: da93c...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei 

Har søkt vernepleier på Høgskolen i Sørøst- Norge. Poenggrensen på ordinær kvote var i 2016 45,4 poeng med 197 søkere som hadde dette på førstevalget. I år er det 222 søkere med dette studiet på førstevalget. Begge årene er det ca 50 studieplasser. Jeg ligger på 47 4 konkurransepoeng. Hva tenker dere om sannsynligheten for å komme inn på bakgrunn av disse tallene? :)

Jeg skal leie hybel privat mest sannsynlig, men vet ikke om jeg tør å skrive under kontrakt fra 01.7 med tre mnd. oppsigelse........ 

Mener selvfølgelig 47,4 konkurransepoeng, ikke 474 :P

AnonymBruker
Skrevet

Sjansen er hvertfall der tenker nå jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mange konkurransepoeng de 222 søkerne har.

Anonymkode: 397ec...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at det er en sjanse for at det øker til 47 poeng. Har sett at de fleste studiene som øker i popularitet, øker med ihvertfall 2 poeng. :/

Anonymkode: f8f9f...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...