sugarpie Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Har noen av dere skinnbuksen/skinntightsen delta fra Samsøe & Samsøe? Erfaringer hvor den utvider den seg mye eller mister fasong? Muligens den vil holde seg noenlunde hvis en kjøper liten størrelse?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Du tenker delta leggi skinntights? Jeg kjøpte den i januar i fjor og er kjempefornøyd. Det må sies å være et av mine beste kjøp noensinne! Jeg kjøpte i sort for det er mest tidløst. Den holder fasongen fint. Butikken la den opp for meg, dvs lagde ny råkant da jeg ville ha den litt kortere. Har brukt den masse; til strikkegensere, hvit blondetopp, grå college genser, blazer...alt passer til den buksa. Og den er lun og god å ha på om vinteren. Den er dyr, men de hadde 40% prosent på den da jeg kjøpte pga var bare en igjen. Anonymkode: 11081...d63
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Meg igjen... jeg vaklet mellom S og M følte den i S ble i strammeste laget, avslørte litt for mye. Var litt redd M ville vide seg ut og bli slapp, men det gjorde den altså ikke. Den ligger fint inntil. Anonymkode: 11081...d63
sugarpie Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2017 Takk for svar! Jeg mente delta leggi ja Den er nedsatt 30 % på nett nå, så tenker jeg må "slå til". Sort jeg også vil ha. Satser på det blir en god investering! Er den veldig lang? Kanksje det evt er mulig å lage råkant i en lokal butikk dersom jeg også ønsker gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Det er vel heller meg som er kort (163 cm). Liker best bukser med ankellengde, synes det er mest flatterende. Nå er den ikke så kort da, men i utgangspunktet var den for lang. Hun i butikken mente den også burde være litt kortere. Etter halvt års tid gikk jeg tilbake og de kuttet den enda litt kortere. Fulltreffer👍 Anonymkode: 11081...d63
sugarpie Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2017 Ok, da blir det vel ikke nødvendig for meg Er 167 cm og str xs. Ankellengde er veldig pent og flatterende ja. Venter spent på posten, håper det er fin på
frksølekopp Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 På 27.6.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev: Du tenker delta leggi skinntights? Jeg kjøpte den i januar i fjor og er kjempefornøyd. Det må sies å være et av mine beste kjøp noensinne! Jeg kjøpte i sort for det er mest tidløst. Den holder fasongen fint. Butikken la den opp for meg, dvs lagde ny råkant da jeg ville ha den litt kortere. Har brukt den masse; til strikkegensere, hvit blondetopp, grå college genser, blazer...alt passer til den buksa. Og den er lun og god å ha på om vinteren. Den er dyr, men de hadde 40% prosent på den da jeg kjøpte pga var bare en igjen. Anonymkode: 11081...d63 Hvordan er denne i str? er den stretchy? Burde jeg ta en str større enn vanlig...? På 27.6.2017 den 21.08, sugarpie skrev: Takk for svar! Jeg mente delta leggi ja Den er nedsatt 30 % på nett nå, så tenker jeg må "slå til". Sort jeg også vil ha. Satser på det blir en god investering! Er den veldig lang? Kanksje det evt er mulig å lage råkant i en lokal butikk dersom jeg også ønsker gjøre det. Er det miinto du har bestilt fra?
sugarpie Skrevet 29. juni 2017 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2017 17 timer siden, frksølekopp skrev: Hvordan er denne i str? er den stretchy? Burde jeg ta en str større enn vanlig...? Er det miinto du har bestilt fra? Bestilte fra miinto ja
Gjest Underdanie Skrevet 30. juni 2017 #9 Skrevet 30. juni 2017 Jeg kjøpte selv mine fra Miinto. Kjøpte str xs og ankellengde. Den er litt stretchy, men veldig fin passform og behagelig selv om den er veldig stram. Den utvider seg ikke. Den sitter fortsatt helt stramt på å forandrer seg ikke, etter noen måneders bruk. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå