Gravity Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Savner tiden da det var poppis med olabukser med lavt liv og litt bootcut. Hadde noen fantastiske Fornarina-bukser på tidlig 2000-tall. Jeg som ikke er så høy, fikk flott rumpe og flotte bein (jeg var dog noen år yngre). Jeg føler ikke at jeg kler buksene som er vanlige nå, som er åletrange både i lår og legger. Selv om jeg er str. 36 (bukser str. 27/28) ser det bare ut som om jeg har stor rumpe - noe jeg IKKE har. Lurer på om det er fordi jeg ikke er så høy (165) og at fasongen derfor blir feil. Har noen gamle low-waist bootcut-bukser fra ONLY liggende (Ebba jeans). De har fin fasong, men ikke særlig fashionable Hva slags bukser kan jeg kjøpe som ikke gjør at jeg får korte bein og stor rumpe, når jeg faktisk er ganske slank ?
Majott Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Vanskelig å si når vi ikke vet fasongen din. Selv har jeg smale hofter og liten rumpe, så for meg er Mos mosh det beste merket i både jeans og andre bukser.
Måbarefåsiat... Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har en bukser fra Forever21 med bootcut. Den er så slitt, men så herlig å gå med og blir så lekker i den ;-)
Gravity Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2017 36 minutter siden, Majott skrev: Vanskelig å si når vi ikke vet fasongen din. Selv har jeg smale hofter og liten rumpe, så for meg er Mos mosh det beste merket i både jeans og andre bukser. Hm, jeg har liksom bare helt vanlig fasong. Str. 36/S eller 27/28 i liv/32 i lengde på bukser. 165 cm høy og dermed ikke særlig lange bein. Helt vanlige hofter og rumpe. Er 40 år og ser slank veltrent ut, men ikke sprettrumpe. Føler uansett hva slags olabukser jeg prøver så kler jeg dem ikke så lenge de er tighte rundt leggen og trange nederst. Føler meg som en kjerring med stor rumpe, noe som ikke stemmer i det hele tatt i forhold til kroppen min. Bootcut blir ofte litt for mye sleng. Takk for tips, skal sjekke ut .
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Diesel har noen jeans med litt beskjeden bootcut og low waist. Sjekk Zalando, Nelly osv Anonymkode: 92ea9...234
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Du kan også prøve jeans fra g-star. Finnes også på nett, bare å søke etter de Anonymkode: a25b7...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå