Gå til innhold

Dilemma...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først av alt- jeg håper det ikke bare er unge i 20 årene som ser innom her. Hadde vært fint med respons fra voksne også.

Jeg er en godt gift kvinne som i samråd med min mann har valgt å prøve ut en liten "lek", for å sette en ekstra piff på vårt sexliv.  Leken handler om at jeg prøver å få andre menns oppmerksomhet ved å kle meg nettopp for dette. Det betyr topper/gensere som fremhever min byste, gjerne da på i jobb eller andre offentlige steder. Dette har nå ført til nettopp slik oppmerksomhet fra en kollega av meg, med komplimenter og lette berøringer.

Jeg ønsker ikke å være utro mot min mann, men jeg kjenner samtidig på spenningen, sitringen i kroppen ved hans berøringer.

Burde jeg stoppe? La det som skjer skje? Er det greit med kos uten samleie? Kan jeg feks "hjelpe" ham til en utløsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest wahaj
Skrevet

Det er kun du og mannen som kan bli enige om hvor langt du kan gå, ingen her på forumet som vet hvor grensa deres går.

Skrevet
Akkurat nå, wahaj skrev:

Det er kun du og mannen som kan bli enige om hvor langt du kan gå, ingen her på forumet som vet hvor grensa deres går.

Det forstår jeg selvsagt, men jeg var ute etter synpunkter når jeg valgte å poste dette innlegget.

Skrevet

Men hva er liksom greia? At "spenning" ligger i å fortelle mannen din om oppmerksomheten du høster, eller at mannen din vet du kler deg forførende og må gjette seg til detaljene.  :klo:

Vanskelig for oss å gi noen synspunkter på dette. Har aldri drevet med noe liknende selv, men tenker at om en skal holde slik må en ha avklart spillereglende FØR en begynner. 

(Kvinne 32)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på du trenger nok litt fremmed kuk 😎

Anonymkode: 9af94...bf8

Skrevet
3 minutter siden, Perle skrev:

Men hva er liksom greia? At "spenning" ligger i å fortelle mannen din om oppmerksomheten du høster, eller at mannen din vet du kler deg forførende og må gjette seg til detaljene.  :klo:

Vanskelig for oss å gi noen synspunkter på dette. Har aldri drevet med noe liknende selv, men tenker at om en skal holde slik må en ha avklart spillereglende FØR en begynner. 

(Kvinne 32)

"Greia" er at vi på forhånd var enige om dette, at jeg skulle fortelle min mann om oppmerksomheten jeg evnt ville få, nettopp for å sette en spiss på vårt sexliv.

Skrevet
7 minutter siden, Mette51 skrev:

"Greia" er at vi på forhånd var enige om dette, at jeg skulle fortelle min mann om oppmerksomheten jeg evnt ville få, nettopp for å sette en spiss på vårt sexliv.

Jeg skjønner. Men det er jo bare du og mannen din som vet hvor grensene skal gå. 

Skrevet
11 minutter siden, Perle skrev:

Jeg skjønner. Men det er jo bare du og mannen din som vet hvor grensene skal gå. 

Selvsagt er dette noe vi selv må bestemme, men som jeg skrev- her var jeg bare ute etter synspunkter..

Skrevet

Skjønner ikke at dette kan være veien å gå for å piffe opp sexlivet. Jeg hadde aldri kunne gjort det. Helt ærlig høres det teit ut.

• Liker 2
Skrevet

Diskuter med mannen om dere kan ha trekant sammen. :) 

Skrevet
9 minutter siden, Mette51 skrev:

Selvsagt er dette noe vi selv må bestemme, men som jeg skrev- her var jeg bare ute etter synspunkter..

Det blir jo umulig for oss å synse om. De eneste som kan vite dette er dere selv.

Synes i grunnen det er rart dere ikke har satt opp regler for dette opplegget FØR dere begynte. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, EvaLena skrev:

Skjønner ikke at dette kan være veien å gå for å piffe opp sexlivet. Jeg hadde aldri kunne gjort det. Helt ærlig høres det teit ut.

Ja høres teit ut for meg og men hver sin lyst 😅

Anonymkode: 6622a...8c7

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja høres teit ut for meg og men hver sin lyst 😅

Anonymkode: 6622a...8c7

Enten så forstår man at slike opplevelser kan være pirrende, eller så forstår man det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vanskelig å vite hva du lurer på, TS. Overskriften din er "dilemma" og du sier at du og mannen din har en "lek" hvor du skal få andre menns oppmerksomhet. Hva var avtalen i utgangspunktet? Hva er dilemmaet ditt? Er det at du har lyst til å gjøre mer enn avtalt fordi du er keen på kollegaen din?

Anonymkode: 025cd...0bd

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vanskelig å vite hva du lurer på, TS. Overskriften din er "dilemma" og du sier at du og mannen din har en "lek" hvor du skal få andre menns oppmerksomhet. Hva var avtalen i utgangspunktet? Hva er dilemmaet ditt? Er det at du har lyst til å gjøre mer enn avtalt fordi du er keen på kollegaen din?

Ja vår avtale var at jeg skulle prøve å få andre menns oppmerksomhet, men når jeg nå har kjent min kollegas hender massere mine skuldre (og litt mer) har jeg fått en ny seksuell "vår". Samtidig er jeg ikke av den utro typen...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mette51 skrev:

Ja vår avtale var at jeg skulle prøve å få andre menns oppmerksomhet...

Men hva skulle dere bruke det til? Skulle du fortelle om det til ham? Fortelle at du ble kåt av det?

Det er helt normalt å tenne på andre enn partneren sin, særlig dersom man får oppmerksomhet fra en annen etter lang tid i samme forhold. Det er ikke dermed sagt at man skal agere på det. Det må du nesten ta stilling til selv, evt. sammen med partneren din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...