AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg dater en fyr, utgangspunktet var at jeg sa jeg var ute etter noe langvarig. Men jeg ser nå at han ikke er den rette for meh til noe seriøst. Men jeg kan godt tenke meg å ha litt uforpliktende kos en gang, eller evt. Fler om kjemien er der. Er dette noe jeg kan foreslå? Jeg merker at han er litt gira på meg, men jeg vet ikke om det kun er for noe seriøst, eller om det også uansett er slik at menn "alltid" også kan tenke seg et ligg uansett. Hva er deres erfaringer?☺ Anonymkode: 5c86b...75c
Uffda Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Jeez, ha nå bare sex med han å drit i å foreslå noe som helst. Ingen gidder det der definisjonspisset deres om de kan slippe
Sphere Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Dersom jeg hadde vært ute etter noe seriøst, og fikk vite at daten bare ville ha noe uforpliktende med meg, hadde jeg selvsagt blitt skuffet. Dersom vi hadde hatt seksuell kjemi og om jeg hadde satt den seriøse datingen på hylla, kunne det kanskje vært interessant å fortsette med kun kos. Men mest sannsynlig ville jeg fortsatt å lete seriøst. 2
Gjest Overrasket Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Jeg hadde sagt nei og ønsket deg lykke til videre.
Ferny Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 9 minutter siden, Uffda skrev: Jeez, ha nå bare sex med han å drit i å foreslå noe som helst. Ingen gidder det der definisjonspisset deres om de kan slippe Hun skriver jo at hun i utgangspunktet sa at hun var keen på noe seriøst, og at hun merker at han liker henne godt. Da er det jo veldig realt av henne å si at hun ikke kommer til å forplikte seg til han, når hun merker at det blir feil. Kan godt hende denne fyren er på utkikk etter er langvarig forhold, og ikke ville bruke tid på noe som ikke kan gå den veien. Jeg synes trådstarter virker fornuftig og grei når hun ønsker å spille med åpne kort. 4
Uffda Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Akkurat nå, Ferny skrev: Hun skriver jo at hun i utgangspunktet sa at hun var keen på noe seriøst, og at hun merker at han liker henne godt. Da er det jo veldig realt av henne å si at hun ikke kommer til å forplikte seg til han, når hun merker at det blir feil. Kan godt hende denne fyren er på utkikk etter er langvarig forhold, og ikke ville bruke tid på noe som ikke kan gå den veien. Jeg synes trådstarter virker fornuftig og grei når hun ønsker å spille med åpne kort. Ingen attrraktive menn er på utkikk etter noe langvarig og forpliktet. Hun projiserer bare.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 8 minutter siden, Uffda skrev: Ingen attrraktive menn er på utkikk etter noe langvarig og forpliktet. Hun projiserer bare. Det skjønner jeg ikke helt hva du mener? Det virker som han er seksuelt interesser, men jeg vet jo ikke ettersom det var jeg som så jeg ser etter noe seriøst. TS Anonymkode: 5c86b...75c
Uffda Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg ikke helt hva du mener? Det virker som han er seksuelt interesser, men jeg vet jo ikke ettersom det var jeg som så jeg ser etter noe seriøst. TS Anonymkode: 5c86b...75c Ikke slit ut hodet ditt med å prøve å forstå. Bare ha sex og kos deg. Ikke foreslå noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 6 minutter siden, Uffda skrev: Ikke slit ut hodet ditt med å prøve å forstå. Bare ha sex og kos deg. Ikke foreslå noe som helst. Jeg må nesten det om det skal bli noe ettersom jeg sa jeg var ute etter noe seriøst. Så da antar jeg at han respekterer det og lar meg være. Han kan jo ikke så vite at jeg kan tenke meg en runde. Anonymkode: 5c86b...75c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Skrevet 27. juni 2017 38 minutter siden, Sphere skrev: Dersom jeg hadde vært ute etter noe seriøst, og fikk vite at daten bare ville ha noe uforpliktende med meg, hadde jeg selvsagt blitt skuffet. Dersom vi hadde hatt seksuell kjemi og om jeg hadde satt den seriøse datingen på hylla, kunne det kanskje vært interessant å fortsette med kun kos. Men mest sannsynlig ville jeg fortsatt å lete seriøst. Men jeg vet ikke hva han er ute etter, det er kun jeg som har sagt jeg ser etter noe langvarig. Anonymkode: 5c86b...75c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #11 Skrevet 27. juni 2017 TS her. Jeg kan nevne at vi møttes på en side som er omtrent likestilt med Tinder. Anonymkode: 5c86b...75c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #12 Skrevet 27. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må nesten det om det skal bli noe ettersom jeg sa jeg var ute etter noe seriøst. Så da antar jeg at han respekterer det og lar meg være. Han kan jo ikke så vite at jeg kan tenke meg en runde. Anonymkode: 5c86b...75c Ikke mat trollet, men ignorer. Han er kun ute etter å provosere. Ellers tenker jeg at du forteller daten at du ikke tror det vil bli noe seriøst mellom dere, men at du like ham godt, og at dersom han har lyst, er du fremdeles med på litt uforpliktende kos. Anonymkode: 36c55...b7f 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #13 Skrevet 27. juni 2017 23 minutter siden, Uffda skrev: Ingen attrraktive menn er på utkikk etter noe langvarig og forpliktet. Hun projiserer bare. Det kan du umulig vite noe om. Anonymkode: 11a93...c1f 4
Uffda Skrevet 27. juni 2017 #14 Skrevet 27. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du umulig vite noe om. Anonymkode: 11a93...c1f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #15 Skrevet 27. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må nesten det om det skal bli noe ettersom jeg sa jeg var ute etter noe seriøst. Så da antar jeg at han respekterer det og lar meg være. Han kan jo ikke så vite at jeg kan tenke meg en runde. Anonymkode: 5c86b...75c Ikke hør på Uffda. Jeg har tilgode og se han komme med et konstruktivt råd her. Anonymkode: e422d...34f 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #16 Skrevet 27. juni 2017 1 time siden, Uffda skrev: Anonymkode: 48d58...a9c 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #17 Skrevet 27. juni 2017 3 timer siden, Uffda skrev: Snakk om å dumme seg ut. Hvor mange ganger skal du legge ut denne??😂 Anonymkode: 32403...eec 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #18 Skrevet 27. juni 2017 Jeg var nylig i samme situasjon og avsluttet det. Ville ikke såre han da han var interessert i noe mer. Anonymkode: fd2bc...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå