AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Bruker ikke spotify mobildata? Anonymkode: c9b79...d2c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg laster ned når jeg er på Wi-Fi og spiller av i off modus når jeg er på farta for å ikke bruke mobildata Anonymkode: 9e4ae...aa5
Faith- Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Alle spillelistene dine (både dem du lager selv, men også andre man finner) har mulighet for å gjøres tilgjengelig i offline modus. Gjør du det er de lagret i minnet på telefonen din og du bruker ikke mobildata for å høre på dem. Du velger også hvorvidt du ønsker at spotify skal bruke mobildata for å oppdatere spillelistene dine eller ikke. Har du skudd av bruk av mobildata for oppdateringer så venter appen til du er på wifi med eventuelle oppdateringer (skal sies at du da bør åpne appen mens du er på wifi for å gi den mulighet til å oppdatere om du ønsker de nyeste sangene du la innpå osv.). Så ingen problem å bruke spotify uten å bruke mobildata. Dette er selvsagt for brukere med premium abonnementet.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 På Tidal kan man gjoere hele plater tilgjengelige offline (dvs. laste dem ned) uten foerst å konvertere til spilleliste, så jeg liker det mye bedre enn Spotifys system Anonymkode: 3c216...a7f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Tidal kan man gjoere hele plater tilgjengelige offline (dvs. laste dem ned) uten foerst å konvertere til spilleliste, så jeg liker det mye bedre enn Spotifys system Anonymkode: 3c216...a7f Kan man på spotify og Anonymkode: 1e15b...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man på spotify og Anonymkode: 1e15b...4c8 Da jeg brukte Spotify for en stund siden, måtte man foerst lage spilleliste av albumet, og deretter gå inn i spillelisten og huke av for å gjoere den tilgjengelig offline. Gledelig å hoere at de har skjerpet seg nå da. Anonymkode: 3c216...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå