Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke spotify mobildata? 

Anonymkode: c9b79...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo

Anonymkode: 2135e...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laster ned når jeg er på Wi-Fi og spiller av i off modus når jeg er på farta for å ikke bruke mobildata 

Anonymkode: 9e4ae...aa5

Skrevet

Alle spillelistene dine (både dem du lager selv, men også andre man finner) har mulighet for å gjøres tilgjengelig i offline modus. Gjør du det er de lagret i minnet på telefonen din og du bruker ikke mobildata for å høre på dem. Du velger også hvorvidt du ønsker at spotify skal bruke mobildata for å oppdatere spillelistene dine eller ikke. Har du skudd av bruk av mobildata for oppdateringer så venter appen til du er på wifi med eventuelle oppdateringer (skal sies at du da bør åpne appen mens du er på wifi for å gi den mulighet til å oppdatere om du ønsker de nyeste sangene du la innpå osv.). Så ingen problem å bruke spotify uten å bruke mobildata. Dette er selvsagt for brukere med premium abonnementet.

AnonymBruker
Skrevet

På Tidal kan man gjoere hele plater tilgjengelige offline (dvs. laste dem ned) uten foerst å konvertere til spilleliste, så jeg liker det mye bedre enn Spotifys system

Anonymkode: 3c216...a7f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Tidal kan man gjoere hele plater tilgjengelige offline (dvs. laste dem ned) uten foerst å konvertere til spilleliste, så jeg liker det mye bedre enn Spotifys system

Kan man på spotify og

Anonymkode: 1e15b...4c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man på spotify og

Anonymkode: 1e15b...4c8

Da jeg brukte Spotify for en stund siden, måtte man foerst lage spilleliste av albumet, og deretter gå inn i spillelisten og huke av for å gjoere den tilgjengelig offline. Gledelig å hoere at de har skjerpet seg nå da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...