AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har en del uker nå tenkt på hvem jeg skal velge som forlover til bryllupet mitt. Bryllupet kommer enten til å være i Fredrikstad hjembyen min, eller her jeg og min kjære bor nå i Drammen. Jeg har veldig mange gode venner i hjembyen og kun et få tall her jeg bor nå. De i hjembyen har kjent meg en stund mens de her har kun kjent meg litt over 1 år. Jeg har to kandidater jeg føler jeg står mellom nå uavhengig av hvor bryllupet blir. Jeg finner både fordeler og ulemper med de begge. Kandidat 1 er en veldig god venninne fra hjembyen min som jeg har kjent noen år. Hun har 4 barn å ta seg av men hun kjenner meg ganske godt. Vedkommende har tilbydt seg å lage kake til festen. Fordelen her er at hun vet hva jeg liker og kan fint få til feks et utdrikningslag med de andre vennene jeg har i kommunen. Ulempen et hvis bryllupet blir i Drammen. Hun har lang reisevei for å kunne bidra med feks bryllupsforbredelser. Hun har bil. Da tenker jeg på ting hun burde være med på som feks prøve seremoni etc. Kjoler og lignende kan prøves både her og der. Kandidat 2 bor her i Drammen. Vi hAr kjent hverandre 1 år ca men kjenner meg ikke like godt som kandidat 1. Hun har fra dag 1 kommet med ideer og hjulpet meg noe med forberedelsene som allerede har blitt gjort. Hun kjenner ikke mine venner fra hjembyen så utdrikningslag vil nok utgå. Tror at uansett hvor bryllupet blir så hadde hun mer enn gjerne hjulpet til. Hun hAr ikke bil så hun er kanskje derfor litt mindre fleksibel iht reise. Jeg hadde et par andre kandidater aktuelle før i tillegg men de har begge sagt at de ikke vil, før jeg i det hele tatt vurderte å spørre noen av de. Så jeg står igjen med disse to over. Hvem ville dere gått for? Anonymkode: bc6e0...c4b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Hva med å ha begge to? Anonymkode: 14d41...a64
Loppa123 Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Begge , vi har to hver fordi det var vanskelig å velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå