ladyme Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 I dag skulle jeg ENDELIG bestille startpakken fra ID, har tenkt på å gjøre det kjempelenge, så da er det jo typisk at det på siden står: Bare Escentuals products are restricted from internet on-line sales. Please visit our Spa to purchase or call us at Toll-Free US & Canada (888) 295-6802 TYPISK!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Det står at du kan ringe dem eller sende en e-mail. Jeg ville forsøkt det.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 Rart. De har produktene her, da, men det vet du sikkert: http://www.barescentsations.com/.
Lumiah Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 Så typisk, og så dumt.... :-x Fikk btw en mail fra Dermstore.com, hvor de reklamerer for ett nytt mineralsminke merke: " COLORESCIENCE is the brainchild of Diane Ranger, who not only founded the successful Bare Escentuals line, but is also credited with inventing the mineral makeup concept. .." Virker jo spennende, men det var en del dyrere pr gram. (Sammenlignet bare foundationene)
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 Hudpleieren jeg har kjøpt hos, har også sluttet, og begynt med et nytt merke som heter Glominerals. Typisk, for jeg fant helt perfekt fargematch hos Bare Escentuals. Tror jeg skal teste ut andre nettbutikker etterhvert, og heller drite i om de ikke skriver ned verdien.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #7 Skrevet 6. januar 2005 beautybridge.com sender bare mineral til Norge,har også rimelige MD formulationsprodukter.
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #8 Skrevet 6. januar 2005 Det kjipe er at det er flere og flere nettbutikker som produsenten ikke tillater til å sende BE til utlandet.
ladyme Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2005 Rart. De har produktene her, da, men det vet du sikkert:http://www.barescentsations.com/. Hmmm.. det viste jeg ikke :-) , men da kan jeg jo kanskje bestille der. Eneste er at jeg ikke vet hva frakt kommer på og om de eventuelt skriver ned verdien på pakken, noen som vet?
Lumiah Skrevet 6. januar 2005 #10 Skrevet 6. januar 2005 Tror jeg hamstrer litt fra en av disse andre sidene før de også slutter å sende BE utenlands.... Noen som har erfaringer med enten Beautybridge.com eller Barescentsations.com?
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #11 Skrevet 6. januar 2005 Det kjipe er at det er flere og flere nettbutikker som produsenten ikke tillater til å sende BE til utlandet. Det er da du stikker innom www.magnum.no og får hjelp der (Forutsett at nettbutikken er amerikansk)
Scheherazade Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har bestilt en del fra Beautybridge. Min erfaring er utelukkende postiv. Portoen er på bare 9 doller og siden dollarkursen er så lav, er produktene billig og. Bestilte en pakke med foundation og kost rett før jul, den kostet 35 dollar. Spurte i spørsmålfeltet om de kunne sette prisen til 25 dollar utenpå pakke, noe de gjorde, og jeg fikk den rett i postkassen en uke senere. Svært fornøyd med andre ord.
Scheherazade Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har bestilt en del fra Beautybridge. Min erfaring er utelukkende postiv. Portoen er på bare 9 doller og siden dollarkursen er så lav, er produktene billig og. Bestilte en pakke med foundation og kost rett før jul, den kostet 35 dollar. Spurte i spørsmålfeltet om de kunne sette prisen til 25 dollar utenpå pakke, noe de gjorde, og jeg fikk den rett i postkassen en uke senere. Svært fornøyd med andre ord. Men huff! Nå så jeg at de og hadde fått den "call us og send e-mail"-fotnoten under hvert produkt... :-( :-( :-(
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #14 Skrevet 7. januar 2005 Det er ikke nettbutikkene som er slemme, det er produsenten som nekter dem å selge via internett. :-?
yvonne288 Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Jeg pleier å kjøpe fra Beautybridge.com, de har veldig god service, pluss at frakten er veldig billig! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Jeg pleier å kjøpe fra Beautybridge.com' date=' de har veldig god service, pluss at frakten er veldig billig! :-)[/quote'] Men hvis du leser to innlegg lenger opp i tråden, så ser du at de også har fått restriksjoner mht Bare Escentuals...
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 Hva mener Beautybridge.com med å skrive opp telefon nr.? Har de sluttet å selge det da?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 Er det lurt å hamstre nå, eller kommer de til å fortsette å selge det hos noen nettbutikker?
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #19 Skrevet 10. januar 2005 Jeg ville nok hamstret....Men så lenge du kan få tak i det hos hudpleiere her hjemme, er det vel ikke noen krise? Selv om BE er dyrt i innkjøp, er jo produktene drøye i bruk?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #20 Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes det er fryktelig dyrt hos hudpleier i forhold til nettet, så da får jeg heller hamstre litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå