Svarte Panter Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Typen min fridde sist lørdag, satte seg på kne og dro fram ringene.. Jeg svarte selvfølgelig JA og vi tok på oss forlovelsesringene. Men er det noen som har tips til hvordan jeg skal klare å holde ut den lange ventetida?? Jeg har allerede drømmekjolen med tilbehør, og i går kom min kommende svigermor med en nydelig brudepikekjole til dattera mi på 5... Vi har egentlig bestemt oss for å gifte oss sommeren 03, men har ikke funnet en bestemt dato enda. Juli eller august... Fant også noen fine bilder av buketter her inne, så jeg tror jeg har bestemt hvilken jeg vil ha. Videre har jeg planer om å kjøre fra kirka med hesten min og vogn. Kanskje noen som har tips og råd ang. den store dagen slik at jeg har mye å velge mellom? Tror kanskje det kan få tida til å gå litt fortere, ettersom jeg da må sette meg ned og plukke ut det beste fra evt. tips jeg får. :D På forhånd takk. Hilsen utålmodig 03 brud.
Augustbrud02 Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Det høres kanskje dumt ut, men mitt beste tips er å ikke gjøre unna alt på en gang. Du har gooood tid og det aller smarteste er å prøve å danne seg et bilde av hva slags bryllup man ønsker, og hvor avansert man selv skal gjøre det. Vi har hatt 8 mnd med planlegging og det er faktisk mer enn nok. På den tiden har jeg sett meg lei på minst 2 buketter og dette er kanskje den aller største feilen man kan gjøre. Når man finner noe man liker, ser man massevis på det fordi man gleder seg og vips så blir man faktisk lei det. Utrolig kjedelig egentlig. Det er nok veldig smart å følge med på forumet her jevnlig for å få ideer til hvordan man kan og bør gjøre ting. Dessuten får man utrolig mange gode tips om økonomiske løsninger. Følg med slik en periode før dere setter i gang selv. Invitasjoner kan dere fårsåvidt begynne å dvele litt med, men det er abvsolutt ingen hast med noen ting. Jeg har desverre ikke noe tips for å få tiden til å gå fortere, men tro meg, tiden går utrolig fort allikevel. Men pass på å ikke gjør alt de første ukene, da kan man nok gå litt lei. Det viktigste er vel uansett å få på plass en dato, for så å bestille kirke (?) og lokaler. Dessuten ville jeg vært tidlig ute med å bestille fotograf og også bryllupssuite. Ønsker deg lykke til med all planlegging og håper du får like mye nytte av KG som det vi har hatt under vår planlegging!
Nikki Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Heisann. Gratulere så mye med forlovelsen. Jeg vet hvordan du har det. Kjæresten min fridde til meg i januar og vi har satt dato for dagen 02.08.2003. Så det er et år til jeg skal gå opp kirkegulvet. Jeg satt også og tenkte at tiden kom til å gå fryktelig langsomt, men det virker faktisk ikke at det er så lenge siden vi forlovet oss. Vi har gjort unna en del til bryllupet og har kost oss mase med det. Men vi passer på å ha andre ting og gjøre innimelom. Vi jobber begge to og jeg er student i tillegg så jeg tenker at jeg får nok og gjøre til vinteren. Jeg tror det lureste er å ikke tenke så altfor mye på dagen for da vil tiden automatisk gå saktere. Jeg vet at det er vanskelig å ikke tenke på dagen, men du vil etterhvert finne ut at tiden går av seg selv og vips så er dagen der og du er på vei opp til din kjære. Finn på ting og gjøre i ventetiden og kos dere med planleggingen ikke ta det første og beste dere kommer over av pynt etc, men se dere litt rundt og finn ut hva slags type bryllupp er det dere ønsker. For du skal se at tiden vil gå fort etterhvert. Ønsker dere lykke til begge to. :D
Mailin Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Hei!! Veit korleis du har det!! Me bestemte oss 18.feb. 01, og dagen er 12.juli 03. Dette første året har me mest tatt det roleg, sjekka dei fleste alternativ på omtrent alle områder. Har samla alle sider til alt me kunne finna, spesielt brudekjolar, og lest ALLE (faktisk!!) innlegg på KG - Bryllup for å finna div tips og forslag. Du kan gjerne få alle links eg har liggande, berre send pers.meld viss du er interessert. Kan sjølvsagt leggja dei inn her også, viss du heller vil det, og det er andre som er så nye her at dei ikkje har fått dei med seg. Spesielt sparetips kan vera gode! Når de likevel har så god tid, kan de finna mange. Det har det vore mange innlegg om før, så søker du på "sparetips" el.likn., trur eg du kan finna masse. Også innlegg med "Hva ville du gjort annerledes/hva angrer du på" retta til dei ferdiggifte er nyttige å få med seg. Gratulerer og lukke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå