Gå til innhold

Hvorfor er man egentlig glad i sine barn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du glad i ditt barn ?

Anonymkode: 3bd18...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den første kjærligheten er nok overdose hormoner og instinkt. Men etterhvert så blir det besvart kjærlighet og går to veier. Det er vanskelig å motstå hengivenheten til et lite barn. 

Anonymkode: 4a128...314

Skrevet

Det enkle svaret er at man er biologisk disponert til å knytte seg til barna. Evolusjonen har gjort at dem som er glade i sine barn og passer på dem får barn som vokser opp og dem som ikke bryr seg får ikke føre arven videre. Dette mønsteret ser man hos de fleste pattedyr og andre dyrearter. Å føre genene videre er det selve meningen med liv.

• Liker 1
Skrevet

Glad i han for han er barnet mitt. 😉 Og så er han jo helt fantastisk man kan ikke la vær å bli glad i den lille store gutten min. 😍

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn er 15. Kjærligheten til han er like stor ennå. Ville (nesten) gjort hva som helst for han❤️

Anonymkode: 419a9...9af

AnonymBruker
Skrevet

Fordi Jeg bare elsker de ❤️ vet Ikke Hvorfor. 

Anonymkode: ed635...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke svar på nøyaktig hvorfor. Det eneste jeg vet er at jeg elsker mine barn høyere enn livet selv. Jeg har elsket dem fra den dagen de ble født, og vil alltid elske dem. 

Anonymkode: 42bef...217

• Liker 1
Skrevet

Vi har to egne barn og ett fosterbarn.  Fosterbarnet kom til oss akutt, bare 7 mnd. gammelt.  Felles for dem alle var at de trengte oss, og vi visste at vi var de viktigste personene i livene deres.  Det var et stort ansvar. 

Hvert barn har sin egen personlighet.  Å følge utviklingen deres, og å bli kjent med dem, har vært en personlig lærerik reise.  Jeg elsket dem nok tidlig, i form av omsorg og beskyttertrang.  Nå når de er voksne og klarer seg selv, men enda holder jeg et lite øye med om de har det bra.    

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...