Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynte du å merke symptomer på at du var gravid? Hva merket du?? 😊

Anonymkode: 3e207...807

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før IKM. Velsig hormonell og sinnsykt trøtt. 

Anonymkode: 33240...b51

AnonymBruker
Skrevet

Dagen før IKM. Oppblåst og rar i magen. Ganske raskt vokste puppene, murringer i magen og kvalmen kom i uke 5/6 

Anonymkode: a1eff...1bb

AnonymBruker
Skrevet

Mensen kom ikke og ble trøtt i uke 7, ellers ingenting. 

Anonymkode: a33bf...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Er på 1-2 uker ifølge cb nå, har hatt ømme pupper en ukes tid. 

Anonymkode: 5551f...c1e

Skrevet

Før kvalmen kom i uke 6 hadde jeg ingen andre symptomer enn ømme bryster (og uteblitt menstrasjon selvfølgelig) .

AnonymBruker
Skrevet

før ikm, hadde sykt ømme pupper...

Anonymkode: f1704...570

• Liker 1
Skrevet

Uteblitt mens, ømme pupper fra uke 4-5 og kvalme/oppkast fra uke 7.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig tidlig. Stikkinger i brystene, ømme bryst og så svimmel at jeg måtte holde meg i veggen når jeg gikk enkelte ganger..rundt 2 uker før forventet mens begynte dette. Dagen før jeg skulle få mensen begynte jeg å spy- og det fortsatte til uke 16. 

Anonymkode: 532c7...488

Skrevet

I uke 2 eller 3. Drøyde lenge med å ta test, tok i uke 4. Da var jeg ganske sikker allerede.

• Liker 1
Skrevet (endret)

En uke ca før IKM! Hadde utrolig ømme brystvorter. Klarte ikke dusje uten å holde hånda foran, da dusjstrålen var sabla smertefull. Var også unormalt trøtt..!

Endret av Piruette
Skrivefeil
Skrevet

Ømme og voksende pupper ca 3 uker på vei.

AnonymBruker
Skrevet

Ømme pupper allerde fra el. Men det har jeg alltid hatt. Unormalt trett, kvalm og svimmel fra uke 8. 

Anonymkode: ef29d...c4f

AnonymBruker
Skrevet

Begynner på uke 6 i morgen.Ingen spesielt merkbare symptomer utenom litt ømme pupper,tretthet og at jeg er veldig tørst. Vet ikke helt hvor mye som kan tilskrives graviditeten.Har ikke vært kvalm enda.

Anonymkode: 20ba2...e0a

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke da at det var graviditetstegn  men skjønner det jo nå 😊

Ca 6-7 dpo; veldig trøtt på en uvanlig måte.

Ca 9-10 dpo; mye stikking/murring i magen.

Ca 11-12 dpo veeeldig ømme og spente bryst.

Testet positiv på ikm.

Er nå 5 uker på vei og har mye murringer i magen, spente og ekstremt ømme bryst og blir veldig trøtt iløpet av dagen.

Anonymkode: dd75a...3ec

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig før jeg ble gravid, men gikk på hormoner pga prøverør (fryseforsøk, så mindrehormoner enn ved ferskforsøk). 

Fra uke seks var jeg delvis sykemeldt pga svangerskapssymptomer (bekkensmerter og kvalme)

Anonymkode: b1022...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt trøtt fra uke 3. Sovnet bl.a. på bussen til og fra jobb, noe jeg aldri før hadde gjort. Det varte i nesten 20 uker.

Anonymkode: f9559...9b4

AnonymBruker
Skrevet

I uke 2-3, noen dager før positiv test. Jeg trodde jeg ikke kom meg etter en fest. Jeg frøs hele tiden, til tross for at det var 26 grader på jobb. Begynte å skjelve. Var kjempetrøtt og sliten. Et par uker seinere begynte kvalmebølgene. De ble så voldsomme i uke 7 at jeg måtte gi beskjed på jobb. 

Anonymkode: 2aef4...f62

Skrevet

Få dager før jeg fikk positiv test. Husker ikke eksakt når. Jeg fikk større pupper og de ble ømmere og ømmere for hver dag, og vokste raskt. Er kun i uke 6 nå. Så har pågått i ca 2 uker. Også 2-3 dager før jeg testet positivt (uke 3 ca) så løp jwg konstant på do. Tisser utrolig mange ganger ila dagen. Typen har kommentert det mange ganger. Magen tuller også litt. Løs avføring og noen ganger hard avføring. Og kjenner bølger av kvalme, men ikke så mye, og ikke værre enn at det går. Vil anse meg selv som heldig frem til nå. Håper det fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...