Gå til innhold

Har han gjort sånn at jeg ikke kan se fb veggen hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klikket meg inn i profilen hans og kunne ikke se fb veggen hans... på alle andre venner kan jeg se den! Sto han hadde "1 nytt innlegg" men ser ingen statuser osv. Han kan da bare slette meg som venn? Vi datet en stund men så tok han mer og mer avstand og skriver lite. Da gidder jeg faktisk ikke bruke energi på han mer. 

Anonymkode: 6cea3...14d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikket meg inn i profilen hans og kunne ikke se fb veggen hans... på alle andre venner kan jeg se den! Sto han hadde "1 nytt innlegg" men ser ingen statuser osv. Han kan da bare slette meg som venn? Vi datet en stund men så tok han mer og mer avstand og skriver lite. Da gidder jeg faktisk ikke bruke energi på han mer. 

Ååååhhh SÅÅÅ spennende når vi mannfolk lager slikt drama? herregud alt dere kvinnfolk "tenner på". 
Du vet det at vi gjør det bare pga vi vet dere tenner på slikt drama ikke sant ? 

AnonymBruker
Skrevet

Bare slett han som venn. 

Anonymkode: 2fce8...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er blokkert! 

Da bruker du ikke mer tid på han enn det du allerede har gjort. Gå over til neste.

Anonymkode: dbeb3...80c

Skrevet

Det kan man vel ja. 

Skrevet (endret)

Da har han satt deg på Begrenset. Du kan gå inn på hans profil, men ikke se innleggene de han deler. 

Endret av slagelse
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det med exer og bekjente jeg ikke vil skal følge med på livet mitt - fordi det ofte blir oppfattet som veldig "dramatisk" å slette de. Nå legger ikke jeg ut så mye, men jeg gjør det likevel.

Anonymkode: 94798...660

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Xcase33 skrev:

Ååååhhh SÅÅÅ spennende når vi mannfolk lager slikt drama? herregud alt dere kvinnfolk "tenner på". 
Du vet det at vi gjør det bare pga vi vet dere tenner på slikt drama ikke sant ? 

Javel? Og ellers har du en spennende dag? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, slagelse skrev:

Da har han satt deg på Begrenset. Du kan gå inn på hans profil, men ikke se innleggene har deler. 

Haha, kanskje han legger ut stygge statuser om meg da. Jaja. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, kanskje han legger ut stygge statuser om meg da. Jaja. 

Har han grunn til det, da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig det det, det finnes ingen fasit, men du er satt på begrenset. ( Var en tidligere eks som gjorde det mot meg, uten at jeg skjønte hvorfor (ingen dårlige miner delt ) så rett før bursdagen min åpnet han profilen sin igjen for meg og skrev en søt bursdagshilsen. Synes det var såpass merkelig at jeg ikke svarte, da begrenset han profilen sin for meg igjen. Da jeg ikke blir med på slik lavmåls oppførsel blokket jeg hele fyren ut av mitt liv, han ble helt tydelig sint, men det får bare være.

Og så er det "min første store kjærlighet" som aldri har likt et bilde, aldri gitt meg oppmerksomhet overhode,men som gratulerer venner av meg med dagen ( som jeg introduserte han for ) mens jeg som han var samboer med blir glatt oversett. Tar kontakt noen år senere og som "om det var i går" vil han møte meg. Spilte med jeg, men det er uaktuelt, fyren utsatte meg for psykisk mishandling, men for alle andre er han en helt. Han er ikke slettet ennå, jeg jobber med saken med og inse at "det hele bare var en illusjon og et spill fra hans side, relasjonen var aldri ekte".

Ser en del eldre tidligere kollegaer, og andre legger ut drøssevis av selfies av seg selv med trutemunn, folk virker også ukritisk til å dele livet sitt med andre, får jo all info på nett/og facebook. Nå bruker i tillegg folk ( som ikke alltid vil ditt beste ) til å luske på livet ditt, avblokkering/begrenset innsyn er jo ikke helt "vanlig"det blir lett og gjennomskue..

Anonymkode: 20a94...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han grunn til det, da? 

Overhodet ikke. Siden han er 40 år tenkte jeg han var voksen nok til å si fra. Men at jeg trodde eldre menn var mer modne menn enn de på min alder- der tok jeg feil. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Siden han er 40 år tenkte jeg han var voksen nok til å si fra. Men at jeg trodde eldre menn var mer modne menn enn de på min alder- der tok jeg feil. 

Da skjønner jeg ikke hvorfor du tenker at han skriver stygge statuser om deg. Du er ute av livet hans, og han har gått videre. Det burde du også. 

AnonymBruker
Skrevet

Blokkert? Slettet? Eller ingen av delene.

Valgte selv å lukke "veggen" min for noen år tilbake. Dette gjelder for alle, håper ikke alle tror jeg har blokkert dem haha..

Anonymkode: f5942...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en felles venn til å sjekke om han bare har lukket veggen eller satt deg til "begrenset".

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med begrenset,like greit å slette da.

Anonymkode: 20a94...32e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Og ellers har du en spennende dag? 

Har ikke blokka noen kvinnfolk idag på FB nei ...som regel søn\man som går til det. 

Er jo det som er trikset ...man må spille kostbar. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en felles venn til å sjekke om han bare har lukket veggen eller satt deg til "begrenset".

Vi har ingen felles venner. Han bor ikke i samme by og vi har ingen felles bekjente 

AnonymBruker
Skrevet

Har han fortsatt på snapchat. Sendte snap til alle på lista og han svarte: "så deilig du ser ut.." hva er vitsen liksom? Vet d ikke burde plage meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...