Veronic Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaring med skallfassetter? Har selv tenkt på å sette det på to eller fire tenner. Tannlegen min slipte ned tennene mine etter et fall på sykkel for mange år siden og jeg har ikke tenkt så mye på det før nå. Det dreier seg hovedsakelig om fortennene og muligens de to ved siden av. Har alltid hatt fine tenner, men ser at de har blitt kortere. Vil gjerne ha tilbake det gamle smilet mitt Er det noen som har en tannlege å anbefale som gjør dette skikkelig, og i tilfelle hva koster det? Veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjipt at ingen svarer Er det virkelig ingen som vet noe? Har forferdelig tannlegeskrekk og skulle så gjerne visst litt før jeg tør bestille time Om det gjør vondt osv? ??? Håper på svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronic Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Glemte selvfølgelig å logge meg på det forrige innlegget mitt Men som dere sikkert skjønner er det meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Temaet har vært nevnt her inne før, kanskje du kan søke i forumet? Mener at prisen var ca 3000 pr tann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå