AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg lurer litt på dette.. på mannens side er det mange barn. I ferier og helger eier ikke barna døgnrytme og bestemmer når og hvor de skal sove. Ikke har de rutiner når det kommer til pyjamas heller. Jeg har sett at når noen overnatter hos hverandre, kan de være oppe til to om natten og sover til en ok tid på morgenen. På skoledager legger de seg 23. Dette er barn på 7, 9 og 11 år. Er dette vanlig? Jeg er ikke vant med barn, har selv en datter på noen mnd nå. Jeg kan ikke huske at jeg fikk lov å være våken så lenge. Har alltid hatt rutiner på ting. Anonymkode: b71db...715
bobler Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har fått gjøre som jeg vil søvnmessig når det var sommerferie i alle år og tok konsekvensene av det når skolen startet igjen. Normalt i min familie i alle fall.
Rotemor Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på dette.. på mannens side er det mange barn. I ferier og helger eier ikke barna døgnrytme og bestemmer når og hvor de skal sove. Ikke har de rutiner når det kommer til pyjamas heller. Jeg har sett at når noen overnatter hos hverandre, kan de være oppe til to om natten og sover til en ok tid på morgenen. På skoledager legger de seg 23. Dette er barn på 7, 9 og 11 år. Er dette vanlig? Jeg er ikke vant med barn, har selv en datter på noen mnd nå. Jeg kan ikke huske at jeg fikk lov å være våken så lenge. Har alltid hatt rutiner på ting. Anonymkode: b71db...715 Ja, det er vanlig i ferier. Det er da ikke noe galt her. Fint at søskenbarn får masse tid sammen og at barna er en del av et aktivt fellesskap. Hverdag er jo noe annet, men folk er forskjellig så så lenge det fungerer for de så er det jo greit. Jeg tar utgangspunkt i at du overdriver når det kommer til hverdag iallefall. Du observerer de vel sammen med andre og ikke når de er alene hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Hvis de sover godt når de sover og sover nok så er det sikkert ikke noe problem. Hvis de derimot er trøtte og ikke orker noenting dagen etter og humøret er av sånn karakter at det går utover alle i familien så er det noe annet syns jeg. Jeg har ikke latt ungene mine være oppe så seint selv om det er fri dagen etter. Fordi de våkner tidlig uansett og har ikke fått nok søvn og dagen blir ikke noe hyggelig for noen. Anonymkode: 2047c...2db
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Høres ganske så normalt ut. Anonymkode: fb16f...2d3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 Høres helt normalt ut. Tenk hvor mange minner de får😊 Anonymkode: 12b8b...c97 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 Det er ikke normalt for meg, men mine unger er litt mindre da. 7 år er jo fremdeles ikke så mye, så jeg ville nok hatt noen rutiner på leggetid. Min 7-åring trenger i alle fall det, for ikke å bli helt overtrøtt og ødelegge dagen etter. Anonymkode: d98e5...f88
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på dette.. på mannens side er det mange barn. I ferier og helger eier ikke barna døgnrytme og bestemmer når og hvor de skal sove. Ikke har de rutiner når det kommer til pyjamas heller. Jeg har sett at når noen overnatter hos hverandre, kan de være oppe til to om natten og sover til en ok tid på morgenen. På skoledager legger de seg 23. Dette er barn på 7, 9 og 11 år. Er dette vanlig? Jeg er ikke vant med barn, har selv en datter på noen mnd nå. Jeg kan ikke huske at jeg fikk lov å være våken så lenge. Har alltid hatt rutiner på ting. Anonymkode: b71db...715 På skoledager? Barna er 7,9 og 11 år! Hva sier foreldrene? Anonymkode: 77083...026
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Skrevet 27. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På skoledager? Barna er 7,9 og 11 år! Hva sier foreldrene? Anonymkode: 77083...026 Den leste ikke jeg, jeg mente i ferier. Anonymkode: 12b8b...c97
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #11 Skrevet 27. juni 2017 Dette er nok ett potensielt "minefelt" ja... Anonymkode: ae616...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå