AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 What to do? Noen ideer om hva jeg kan gjøre? De få jeg kjenner jobber og har ikke råd/tid til ferie. Er litt lei av å finne på ting alene, og synes det er litt flaut å gjøre enkelte ting uten å være sammen med noen. Men vil prøve å ikke la det ødeleggge. Så er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre i sommer? Enten hverdagsaktiviteter eller noe litt utenom om det vanlige. Kanskje også en ferie som ikke koster skjorta. Håper veldig på noen svar. Føler meg så ensom og taperaktig. Tusen takk på forhånd. Anonymkode: 37bb0...213 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Er 32 år og bor i Oslo, forresten😉 Anonymkode: 37bb0...213
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg er 29 og bor i Oslo og har 7 uker ferie uten noe å gjøre og jeg kjenner få i byen da jeg nettopp har flyttet hit. La oss bli venner:) Anonymkode: 23d64...d75
Devilheart Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Har heller ikke store planer for sommer. Planlegger en større roadtrip i Norge, helt opp til Nordkapp. Planlagt for alenetur, men har ikke imot reiseselskap hvis det er av interesse. Avreisedato er ikke satt enda, men avreise blir fra en liten by i Østfold.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Oslo har jo massevis av arrangementer som foregår i sommer, så det er bare å sjekke ut hva de har å tilby. Du er heldig som bor i Oslo, her jeg bor er det minimalt med tilbud - dessverre. Hva med å melde som deg frivillig på festivaler eller andre arrangementer? Da møter du gjerne andre mennesker, bidrar til fellesskapet og får oppleve konserter på nært hold om du har interesse for det. Jeg har selv ikke mange venner her jeg bor, men jeg har flere ganger vært frivillig på festivaler i andre byer rundt om i landet. Kjempegøy! Du kan jo evt sjekke ut frivillig.no eller https://www.visitoslo.com/no/hva-skjer/kalender/. Anonymkode: 37473...042
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 og bor i Oslo og har 7 uker ferie uten noe å gjøre og jeg kjenner få i byen da jeg nettopp har flyttet hit. La oss bli venner:) Anonymkode: 23d64...d75 Så kan dere stifte "Anonyme Venner i Oslo" Anonymkode: 4281c...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kan dere stifte "Anonyme Venner i Oslo" Anonymkode: 4281c...3fd Hahahahah! Nå lo jeg høyt, alene på café😉 Anonymkode: 37bb0...213 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: What to do? Noen ideer om hva jeg kan gjøre? De få jeg kjenner jobber og har ikke råd/tid til ferie. Er litt lei av å finne på ting alene, og synes det er litt flaut å gjøre enkelte ting uten å være sammen med noen. Men vil prøve å ikke la det ødeleggge. Så er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre i sommer? Enten hverdagsaktiviteter eller noe litt utenom om det vanlige. Kanskje også en ferie som ikke koster skjorta. Håper veldig på noen svar. Føler meg så ensom og taperaktig. Tusen takk på forhånd. Anonymkode: 37bb0...213 Skaff deg unger, så blir du ikke alene Iallefall til neste sommer. Anonymkode: 6a5b3...ff4
Måbarefåsiat... Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 Reis på ferie alene da vel. En diger stabel med bøker, store solbriller og slang deg ved poolen og nyt livet og selskap med deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå