Gjest blubba Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette er bare nok en slanketråd, for de som gidder å lese.. Nå har jeg prøvd å slanke meg siden begynnelsen av november!!! men jeg har bare gått opp! har gått opp 8 kg siden da faktisk! Jeg har sluttet å spise sjokolade, snacks, brus, fet mat. Jeg har tatt rensekurer, drikker masse vann, spiser sjelden rødt kjøtt og sauser, spiser 4 ganger om dagen, til jeg er mett... Jeg trener mer enn før. styrke et par ganger i uken, og jeg sykler og går nesten hver dag. men det er ikke muskler det som veier, for jeg har est ut også! ingenting passer meg lenger.! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjør mer. dette vil ingen ende ta. jeg blir bare feitere og feitere, og jeg aner ikke hvorfor, eller hva jeg kan gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 Har du prøvd å gjøre det i samråd med legen din? I tillegg til å skrive opp alt du spiser og alt du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Har du prøvd å gjøre det i samråd med legen din? I tillegg til å skrive opp alt du spiser og alt du trener? har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Du blir ikke feitere og feitere. Men du legger nok på deg noen kilo, simpelthen fordi du trener mer, og særlig styrke. Muskler veier mer enn fett. Derfor skal du fokusere på størrelse og burke målebånd, ikke vekt. Du blir bedre proposjonert og i mye bedre form, selv om du nok er frustrert nå. Forøvrig er ikke noevmeber så lenge siden, og slanking er kun kortvarig. Skal du ha varig vekttap, må du legg om livsstilen din - for alltid - ikke bare i kurs form. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 har det noe med saken å gjøre? Eh, det kan ha det, ja. Noen ganger hender det at man tror man gjør ting rett, og så viser det seg ved nærmere ettersøking at ting kan endres. Det noen mener er sunt kan vise seg å ikke være det, det noen mener er lite kan vise seg å være for mye. Noen ganger hender det at vektøkning skyldes medisinske faktorer det kan være greit å ha sjekket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Skriv ned hva du spiser i løpet av en vanlig dag og hvor mye så er det litt lettere å se om det er noe du kan endre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 spis oftere enn fire ganger til dagen,men spis litt mindre. Dette får fart på forbrenningen. Fortsett med treningen,men husk at når du trener trenger du en del mat,og spesielt proteiner hvis du skal bygge opp muskelmasse.så jeg synes du skulle spise flere måltider,men av riktig mat. Jeg hadde også tatt meg en tur til legen for å avkrefte evt. stoffskifte problemer el. synes heller ikke det er et dumt forslag å rådføre deg med lege eller evt ernæringsrådgiver. lykke til! husk at matmengde og trening må stå i samsvar med hverandre,ellers kan du få helt feil utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #8 Del Skrevet 5. januar 2005 det er FEIL at trådstarter har lagt på seg 8kg MUSKLER siden november, HELLU!!! det tar litt lenger tid enn som så å bygge muskler . Herregud, noen er så feilinformerte og ikke regn med rensekur som slankemiddel trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #9 Del Skrevet 5. januar 2005 det er FEIL at trådstarter har lagt på seg 8kg MUSKLER siden november, HELLU!!! det tar litt lenger tid enn som så å bygge muskler . Herregud, noen er så feilinformerte og ikke regn med rensekur som slankemiddel trådstarter. Forumet for barn finner du på f.eks popit.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #10 Del Skrevet 5. januar 2005 Forumet for barn finner du på f.eks popit.no. ja, er der titt og ofte. ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2005 #11 Del Skrevet 5. januar 2005 Man skal trene ganske lenge og intenst for å forbrenne mye; ved en times ganske intensiv aerobic forbrenner man kanskje 500 kalorier, hvis man er heldig. Og for å gå ned en kilo fettvev, må du forbrenne 7000 kalorier mer enn du inntar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. januar 2005 #12 Del Skrevet 6. januar 2005 det er FEIL at trådstarter har lagt på seg 8kg MUSKLER siden november, HELLU!!! det tar litt lenger tid enn som så å bygge muskler . Herregud, noen er så feilinformerte og ikke regn med rensekur som slankemiddel trådstarter. Feilinformert eller feilinformet - en oppmuntrende kommentar er vel kanskje også en bakgrunn for å skrive noe? Jeg har ikke skrevet at alle de 8 kiloene kommer fra muskler - men det er et sted man henter kilo fra. Nå synes jeg du kan lese alt, ikke bare noe. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest datajente (ikke inne) Skrevet 6. januar 2005 #13 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Det første jeg tenkte var at du kanskje spiser for store måltider? Ikke spis til du er mett, men til du er forsynt eller fornøyd (altså ikke sulten lenger). Den maten du spiser ekstra for å bli ordentlig mett kan gi deg mange unødvendige kalorier. (Sikker på at noen vil rase mot dette, men det er sant.) Etterhvert vil du lære deg hvor mye du trenger og se at du kan gå like lenge på mindre mat ettersom man ofte har behov for å spise igjen etter 3-4 timer uansett. Det å telle kalorier en ukes tid for å kartlegge kaloriinntaket og sammenlikne dette med ditt kaloribehov kan også være lurt. Ved slanking anbefales det at man et kvinne spiser mellom 1100 til 1300 kcal pr dag. En enkel kjøkkenvekt og en kaloriguide kan være nyttige hjelpemidler når man ønsker å kartlegge og legge om kostholdet sitt. Jeg lærte veldig mye da jeg brukte dette, og dette er lærdom jeg fortsatt benytter meg daglig av tre år senere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 6. januar 2005 #14 Del Skrevet 6. januar 2005 Har ingen slanketips, akkurat. men jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt at du kanskje er litt for opptatt av tallet som vekta di viser? jeg nekter altså ikke for at du har gått opp i vekt, men kanskje du kan se litt mer helhetlig på det? som noen nevner, kan det være muskler, selv om 8 kg muskler selvsagt høres litt usannsynlig ut siden du begynte i november. Synes du også skal tenke på helsegevinsten som treninga gir! Men nå kommer jeg litt på avveie her For all del - jeg skjønner kjempegodt at du blir frustrert hvis du "jobber" hardt for noe, og ikke ser resultater... Men det kommer nok!! Så til det jeg hadde planer om å spørre om.... Merker du noen forskjell på klærne dine? Det forteller vel i så fall mer enn vekta? Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå