Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med full jobb og studier samtidig og har norn gode råd å komme med. Si gjerne hva du jobber med,hva du studerer/studerte og hvor mange studiepoeng.

Anonymkode: 4146c...93b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Det burde jo være flere her inne med erfaring? Så rart at enkelte tråder ikke får svar :(

Anonymkode: e18ec...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tok videreutdanning i ledelse mens jeg jobbet 100 %, 60 studiepoeng. Var da på skolen en kveld i uken,rett etter jobb,  og en helg i måneden. Var ganske hardt da det stod på, og jeg var drittlei da jeg var ferdig. Nå har det imidlertid gått noen år, og jeg begynner å bli klar for flere utfordringer. 

Anonymkode: 308c4...42b

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tok videreutdanning i ledelse mens jeg jobbet 100 %, 60 studiepoeng. Var da på skolen en kveld i uken,rett etter jobb,  og en helg i måneden. Var ganske hardt da det stod på, og jeg var drittlei da jeg var ferdig. Nå har det imidlertid gått noen år, og jeg begynner å bli klar for flere utfordringer. 

Anonymkode: 308c4...42b

Man glemmer fort hvor slitsomt det er med eksamen! Hvilke utfordringer ser du for deg nå?

Ble det mye lesing i tillegg til de dagene du var på skolen? Og har du andre ting som tar tid, som barn eller krevende fritidsaktiviteter?

Jeg er veldig klar nå, men bekymret for at jeg tar meg vann over hodet og ender opp med dårlige resultater. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mann, barn, hus og har studert ved siden av full jobb i mange år. Jeg plukker de åpne enkeltemnene jeg vil ha, i tillegg har jeg tatt en mastergrad. 

Har gode karakterer. 

Tror det går fint om du er motivert og forberedt/ kan å studere. 

Anonymkode: beddb...b5f

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde jo være flere her inne med erfaring? Så rart at enkelte tråder ikke får svar :(

Anonymkode: e18ec...2b2

Dette er et ganske spesifikt spørsmål, og nye tråder kommer til og skyver de gamle vekk - så nei, det er ikke rart. Det er ikke SÅ mange som tar full jobb og studier samtidig, og som i tillegg er regelmessig her inne 😊

Anonymkode: beddb...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...