AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har alltid vært singel, og derfor bare barbert legger og underliv når det har passet meg. Som regel en gang i uka gjennom året, og to ganger i uka på sommeren. For første gang i mitt liv har jeg nå møtt en flott mann og vi møtes ganske hyppig. Og jeg sliter litt med barberingen! Jeg føler at jeg må være nybarbert hver gang vi møtes, og det er jo litt slitsomt😅 Det blir jo stikkende stubber etter et par dager. Leggene er fort gjort å barbere, men underliv (og rumpa.. hvorfor har jeg hår på rumpa??) tar lenger tid og blir irritert av all barberingen. Såå dere som er i forhold, hvordan gjør dere det med barbering? Er dere alltid glatte eller har dere ofte stubber? Jeg vet jo ikke hva som er vanlig praksis Anonymkode: c2899...c67
Gjest Cicero Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Det går litt i perioder. Har jeg ork og lyst går jeg bare kjapt over der det trengs hver gang jeg dusjer, noen perioder (som nå haha) har jeg ikke barbert meg på flere uker, men som regel gjør jeg det en gang i uka omtrent. Da blir det liksom ikke snakk om særlig med hår men det blir ikke noe jeg bruker mye tid på heller Mannen er veldig likegyldig til hva jeg gjør, han er fornøyd så lenge jeg sprer beina han. Selvsagt greiest med barbert med tanke på oralsex da, og stubber er ikke veldig behagelig, men han fjerner nå faktisk ikke hår noe sted på kroppen selv, så han får ikke lov til å si noe
Rosewood Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Nå har jeg vært sammen med min kjæreste i 5 og et halvt år, så jeg er ganske avslappet på det området. Jeg lar det ikke vokse helt vilt da, sørger for at jeg er helt glatt under armene og bikinilinja, men jeg stresser ikke over stubber. Tror det er ganske vanlig å være mer nøye på det i begynnelsen og så slapper man mer av med det etterhvert 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Sist jeg var i et forhold merket jeg at underlivet var viktigst, mens leggene var minst viktige. Hvis jeg var i et forhold nå ville jeg barbert meg 2-3 ganger i uka, men det er bare min personlige peferanse Anonymkode: 89d48...258
Gjest lipgloss Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Ta voksing så slipper du å styre med barbering
Solivagant Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Er som oftest nybarbert, men han får tåle litt stubber i ny og ne om jeg feks er hos han i en uke eller to blir det fort til at jeg glemmer å barbere, men det gjør ingenting. Stubber er ingenting å stresse over.
Gjest GT-R Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 Barberer hver dag. Uansett om jeg er singel eller ikke.
Gjest GT-R Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 1 time siden, lipgloss skrev: Ta voksing så slipper du å styre med barbering Men det vokser jo ut hår etter en uke og man må vente så så lenge før man kan vokse igjen. Mao man har hår der nesten hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 Vært sammen i snart tre år, og i starten passet jeg jo på, var alltid nybarbert. Vi ble ganske fort komfertable på hverandre, og han er av typen som ikke bryr seg om det er hår. Jeg er mer der at jeg gjør det for min egen velvære. Nå er vi der at vi har litt spredt sexliv, noen ganger sjelden, andre ganger ofte, så det kommer litt an på Anonymkode: de25f...ceb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Skrevet 27. juni 2017 Jeg barberer/stusser når jeg selv føler for det. Mannen bryr seg katta. Han tar meg med hud og hår 😀 Anonymkode: e1b6b...040 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #11 Skrevet 27. juni 2017 Hahahaha fortalte akkurat mannen hva jeg hadde skrevet og han sa med et smil om munnen at med hår betyr bare at han får litt pels på knaggen hahahahaha. Jeg dauer av han 🙃 Anonymkode: e1b6b...040
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #12 Skrevet 27. juni 2017 Vært sammen med kjæresten i snart et år, i starten var jeg alltid nybarbert (gikk kanskje 2-3 dager mellom hver barbering). Men nå tar jeg det egentlig som det passer meg. Under armene tar jeg ofte, men legger tar jeg kanskje annenhver uke. Underliv en gang i uka. Orker ikke stresset med å gjøre sånt ting flere ganger i uka Anonymkode: 62973...cdf
DysterPytten Skrevet 27. juni 2017 #13 Skrevet 27. juni 2017 Vi er sammen på 7 året, jeg barberer armhulene og leggene hver gang jeg dusjer (1-2 ganger om dagen), underlivet ca 1-2 ganger i uka. Jeg gjør det jo ikke for mannen sin del, han er likegyldig, jeg gjør det for min egen del.
Gjest lipgloss Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 (endret) 16 timer siden, supra skrev: Men det vokser jo ut hår etter en uke og man må vente så så lenge før man kan vokse igjen. Mao man har hår der nesten hele tiden. Det går 2-3 uker før håret kommer ut igjen. Når håret kommer ut igjen er tuppen tynn og stikker ikke slik som et avkappet hår gjør. De viser heller ikke så godt,deilig å slippe stubber og den hersens barberinga hele tiden Endret 28. juni 2017 av lipgloss
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #15 Skrevet 28. juni 2017 37 minutter siden, lipgloss skrev: Det går 2-3 uker før håret kommer ut igjen. Når håret kommer ut igjen er tuppen tynn og stikker ikke slik som et avkappet hår gjør. De viser heller ikke så godt,deilig å slippe stubber og den hersens barberinga hele tiden 2-3 uker, da er du heldig. På meg kommer det etter en uke jo Anonymkode: 4d06b...da6 2
Gjest lipgloss Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2-3 uker, da er du heldig. På meg kommer det etter en uke jo Anonymkode: 4d06b...da6 jeg er veldig lite behåret så er nok litt heldig ja Når det er sagt så sier de 2-3 uker på salongen er vanlig men det vil selvfølgelig være variasjoner. Men en uke uten høvel og myke hår som kommer ut er jo verdt det spør du meg
Wenda Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 Barberer meg når jeg selv føler for det. Samboeren min har aldri brydd seg om jeg barberer med hver dag eller 1 gang annenhver mnd 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #18 Skrevet 28. juni 2017 Jeg er i et ganske nytt forhold med en mann som foretrekker at jeg har kjønnshår. For meg er det ganske rart, men jeg begynner å synes det er ganske digg. Han er avslappet til alt annet hår også, og selv foretrekker jeg å ha hår under armene. Leggene barberer jeg for min egen del da, ca 2 ganger i uka. Å stresse med å alltid være nybarbert orker jeg ikke uansett. Anonymkode: 9b1ad...a44 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #19 Skrevet 28. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært sammen med kjæresten i snart et år, i starten var jeg alltid nybarbert (gikk kanskje 2-3 dager mellom hver barbering). Men nå tar jeg det egentlig som det passer meg. Under armene tar jeg ofte, men legger tar jeg kanskje annenhver uke. Underliv en gang i uka. Orker ikke stresset med å gjøre sånt ting flere ganger i uka Anonymkode: 62973...cdf Er det bare meg som synes det er rart å la håret på leggene vokse seg lenger enn håret i underlivet? Jeg husker tiden da alle hadde kjønnshår og barberte legger. Anonymkode: 80ef6...77f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #20 Skrevet 28. juni 2017 På 27.6.2017 den 7.02, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært singel, og derfor bare barbert legger og underliv når det har passet meg. Som regel en gang i uka gjennom året, og to ganger i uka på sommeren. For første gang i mitt liv har jeg nå møtt en flott mann og vi møtes ganske hyppig. Og jeg sliter litt med barberingen! Jeg føler at jeg må være nybarbert hver gang vi møtes, og det er jo litt slitsomt😅 Det blir jo stikkende stubber etter et par dager. Leggene er fort gjort å barbere, men underliv (og rumpa.. hvorfor har jeg hår på rumpa??) tar lenger tid og blir irritert av all barberingen. Såå dere som er i forhold, hvordan gjør dere det med barbering? Er dere alltid glatte eller har dere ofte stubber? Jeg vet jo ikke hva som er vanlig praksis Anonymkode: c2899...c67 Barbering i underlivet er jo bare ekkelt og urenslig, så det kan du bare slutte med med en gang. Beina og under armene er vel vanlig å ta to ganger i uka. Anonymkode: 1fef1...b3d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå