Gå til innhold

Sexlyder fra gjester-ubehagelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sex er et naturlig behov som vi alle har, så langt fair enough.

Men jeg synes det er utrolig ubehagelig å høre andre ha sex, da spesielt nære venner eller familiemedlemmer. Vi har hatt (ulike) gjester hele sommeren, og gjesterommet ligger vegg i vegg med soverommet vårt. Dessverre er det meget lytt, så "stille" stønnelyder og bevegelser i sengen eller fra rommet høres veldig godt inn til oss. Gjestene har som oftest vært her bare fra 1-3netter, så har ikke vært lenge.

Jeg vil ikke fremstå som gledesdreper, og har prøvd ørepropper og musikk på ørene, men får likevel ikke sove. Er derfor uopplagt på jobben. Igjen, sex bør være en ok ting og uproblematisk, men det er ubehagelig å høre "privatlivet" til andre. Vi har ikke sex ved leggetid nettopp av hensyn til gjester, men bruker andre ledige stunder til sex f.eks. Hvorfor tar ikke andre like mye hensyn? Er ikke alle som er avslappet til sexlyder av andre... 

Et hjertesukk.

Anonymkode: bb082...a44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan dere lydisolere deres soverom og/ eller sexrommet ehm gjesterommet?

Anonymkode: bbdbf...80b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene vet vel ikke hvor lytt det er. Kom dem i forkjøpet med en hyrdestund tidlig på kvelden. Eller heng opp en plakat på gjesterommet som forteller i humoristiske former at alt kan høres.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde blitt meget kåt og tatt en runk selv, iallefall.

Anonymkode: 293dd...ace

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom det er stille lyder og bevegelser er det jo ikke sikkert at de vet at det er så lytt. Hva med å lydisolere rommene? 

Anonymkode: 123ca...20e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man blir uopplagt på jobben av så lite, og atpåtil gidder å ha folk boende hos seg må man vel takke seg selv. 

Anonymkode: 9b1a3...b6e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen må gjøre TS oppmerksom på at det er forbudt å drive bordell. Følg loven, problem solved. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får du ikke sove selv med ørepropper?

Da er det vel ikke pga stille sexlyder - det høres jo ikke. Det kan jo være at du bare blir mer var på sovingen når du har besøk generelt?(og selvsagt pga sex).

Anonymkode: 26b2a...e88

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Horten Market skrev:

Gjestene vet vel ikke hvor lytt det er. Kom dem i forkjøpet med en hyrdestund tidlig på kvelden. Eller heng opp en plakat på gjesterommet som forteller i humoristiske former at alt kan høres.

Jeg støtter denne. Noen jeg kjenner har en sånn på badet for å fortelle at det er fryktelig lytt der inne. Jeg ler godt hver gang jeg ser den, og så passer jeg på å ikke prompe i tilfelle det ikke er en lydløs luring... Badet ligger rett ved stua, og man kan høre godt at folk drar av og på seg buksen, tar dopapir (man hører at man trekker ut papiret fra rullen)... Det er skikkelig lytt. Heldigvis har beboerne til vane å ha musikk i bakgrunnen på grunn av dette :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi løste det med å si at håper dere får sove det er litt lytt her og bikkja og gubben snorker.  

Anonymkode: 58c99...039

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere lydisolere deres soverom og/ eller sexrommet ehm gjesterommet?

Anonymkode: bbdbf...80b

Dersom det er stille lyder og bevegelser er det jo ikke sikkert at de vet at det er så lytt. Hva med å lydisolere rommene? 

Anonymkode: 123ca...20e

Hehe, det er planlagt at vi skal lydisolere og pusse opp rommene. Men dessverre pga uforutsette utgifter og viktigere oppussingsprosjekter er det ikke et alternativ. 

Vi har sagt til de fleste at det er lytt. Men ikke hvor lytt det faktisk er, vi er vel for stille selv😂 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Horten Market skrev:

God idé med plakat :) 

Ingen forkjøp her, dette er oftest snakk om familiemedlemmer, er ikke komfortabel med en demonstrasjon, hehe... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde blitt meget kåt og tatt en runk selv, iallefall.

Anonymkode: 293dd...ace

Be my guest. Eller, vent nå litt... 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man blir uopplagt på jobben av så lite, og atpåtil gidder å ha folk boende hos seg må man vel takke seg selv. 

Anonymkode: 9b1a3...b6e

4 timer siden, Coolaid skrev:

Hvorfor ikke bare kutte ut å ha sex besøk? 

Vi bor langt unna familie og venner, nettopp flyttet et godt stykke unna og da blir det til besøk enten man vil eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du ikke sove selv med ørepropper?

Da er det vel ikke pga stille sexlyder - det høres jo ikke. Det kan jo være at du bare blir mer var på sovingen når du har besøk generelt?(og selvsagt pga sex).

Anonymkode: 26b2a...e88

Øreproppene er "i veien" og de stille sexlydene er riktignok stille, men et gammelt trehus vet å avsløre. Ja uten tvil et godt poeng, sover lett og bruker lang tid på å sovne. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi løste det med å si at håper dere får sove det er litt lytt her og bikkja og gubben snorker.  

Anonymkode: 58c99...039

Prøver på det neste gang vi får folk på døren :) 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Coolaid
På 27.6.2017 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Vi bor langt unna familie og venner, nettopp flyttet et godt stykke unna og da blir det til besøk enten man vil eller ikke. 

Jeg syns du skal være glad for at familie og venner er såpass glade i hverandre - og ikke minst kåte - at de har seg hos dere. Tenk hvis de drev med krangling på andre siden av veggen? Å leve det er å elske ! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som er helt gammeldags og utdatert? Hvis man er gjest hos noen i 1-3 netter, MÅ man ha sex da? Jeg er glad i sex selv, men ville ikke drevet og hatt meg på besøk hos andre, vegg i vegg med et annet soverom. Hadde vi bodd der i 3 uker hadde det vært litt annerledes, men må man virkelig ha sex de to nettene man ligger vegg i vegg med vertskapet, på besøk??

Anonymkode: 61c6c...872

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.6.2017 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Sex er et naturlig behov som vi alle har, så langt fair enough.

Men jeg synes det er utrolig ubehagelig å høre andre ha sex, da spesielt nære venner eller familiemedlemmer. Vi har hatt (ulike) gjester hele sommeren, og gjesterommet ligger vegg i vegg med soverommet vårt. Dessverre er det meget lytt, så "stille" stønnelyder og bevegelser i sengen eller fra rommet høres veldig godt inn til oss. Gjestene har som oftest vært her bare fra 1-3netter, så har ikke vært lenge.

Jeg vil ikke fremstå som gledesdreper, og har prøvd ørepropper og musikk på ørene, men får likevel ikke sove. Er derfor uopplagt på jobben. Igjen, sex bør være en ok ting og uproblematisk, men det er ubehagelig å høre "privatlivet" til andre. Vi har ikke sex ved leggetid nettopp av hensyn til gjester, men bruker andre ledige stunder til sex f.eks. Hvorfor tar ikke andre like mye hensyn? Er ikke alle som er avslappet til sexlyder av andre... 

Et hjertesukk.

Feil

Anonymkode: c2597...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...