AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Er klaR over at innlegget høres passe destruktivt ut men jeg må få det ut før jeg eksploderer! Hvorfor kan jeg aldri være sammen med de som jeg elsker høyt, mens de som jeg kan være sammen med elsker man ikke? Hva slags urettferdighet er det egentlig? Jeg er ikke undom lenger, men heller ikke på et tidspunkt hvor jeg bør gi opp. Likevel - hva søren er vitsen med kjærlighet? Hver gang jeg virkelig, virkelig har elsket noen så blir det bare et dårlig og vissent minne. Jeg orker ikke mer! Anonymkode: 46660...78a 1
Aquaman Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Bra å blåse ut litt, bare husk at det kommer til å ordne seg om du fortsetter å prøve.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 25 minutter siden, Aquaman skrev: Bra å blåse ut litt, bare husk at det kommer til å ordne seg om du fortsetter å prøve. Har ikke slutta å prøve så får bare fortsette å vente i evighet. Anonymkode: 46660...78a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke slutta å prøve så får bare fortsette å vente i evighet. Anonymkode: 46660...78a Om du sitter og venter, så prøver du jo ikke Sorry - bare måtte Anonymkode: 7314a...7e7 1
Aquaman Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke slutta å prøve så får bare fortsette å vente i evighet. Anonymkode: 46660...78a Trikset er å prøve å ha det gøy mens man venter. Endret 27. juni 2017 av Aquaman
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Møter fantastiske mennesker rett som det er, men er likevel evigheter siden jeg virkelig hadde følelser for noen (nok til å tenke at et forhold vil komme ut av det) og alle gangene/de få gangene jeg har tenkt at følelsene er sterke nok så har et forhold vært umulig på et vis. Men når jeg ikke får følelser så er et forhold mulig resten av livet - altså, den andre har følelser. Er lei av å såre eller bli såret. Så akkurat nå har jeg blitt lei av å date noen hvor følelser ikke dukker opp. Og på den andre side er jeg redd for at følelser dukker opp og fører til hjertesorg. Har gått meg litt vill.... Anonymkode: 46660...78a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 Enig med deg TS. Har falt for en fyr det aldri kommer til å bli noe med - det har vi sort of diskutert, vi "holder på" fortsatt (ja jeg vet jeg ødelegger meg selv), men det er det. Prøver å date andre, men ingen kan måle seg med denne ene.. Når jeg ser etter folk så sammenligner jeg dem med han. Og det funker jo overhodet ikke Anonymkode: 06298...573
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg TS. Har falt for en fyr det aldri kommer til å bli noe med - det har vi sort of diskutert, vi "holder på" fortsatt (ja jeg vet jeg ødelegger meg selv), men det er det. Prøver å date andre, men ingen kan måle seg med denne ene.. Når jeg ser etter folk så sammenligner jeg dem med han. Og det funker jo overhodet ikke Anonymkode: 06298...573 Feks: Venner forstår ikke hvorfor jeg ikke forelsket meg i den siste personen jeg datet, han var liksom -så perfekt- og jeg er enig i at han er helt topp! Likevel kommer ikke følelsene og jeg føler ikke den samme kjemien som jeg følte -den gang- for han andre. Forsøker å ikke sammenligne men jeg må jo innimellom gjøre det for å kunne forstå hvorfor følelsene var der for han andre og for å kunne forstå mitt eget tiltrekningsmønster. I slike stunder tar jeg han frem og forsker litt ut hva som gjorde at jeg forelsket meg (mot alle odds) den gang og hvorfor det ikke skjer når alt ligger mer til rette for det. Men jeg kommer rett og slett ikke frem til noe..Hvorfor i alle dager var det så sterkt den gang, men ikke nå? Anonymkode: 46660...78a
Sh999 Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feks: Venner forstår ikke hvorfor jeg ikke forelsket meg i den siste personen jeg datet, han var liksom -så perfekt- og jeg er enig i at han er helt topp! Likevel kommer ikke følelsene og jeg føler ikke den samme kjemien som jeg følte -den gang- for han andre. Forsøker å ikke sammenligne men jeg må jo innimellom gjøre det for å kunne forstå hvorfor følelsene var der for han andre og for å kunne forstå mitt eget tiltrekningsmønster. I slike stunder tar jeg han frem og forsker litt ut hva som gjorde at jeg forelsket meg (mot alle odds) den gang og hvorfor det ikke skjer når alt ligger mer til rette for det. Men jeg kommer rett og slett ikke frem til noe..Hvorfor i alle dager var det så sterkt den gang, men ikke nå? Anonymkode: 46660...78a Huff, jeg skjønner så altfor godt hva du mener.. Jeg tenker og sånn, at hvordan skal jeg klare og finne den store kjærligheten igjen.. Er jo så fordømt mye som skal klaffe.. Og bare tanken på å begynne helt på ny igjen skremmer meg litt og. Har egentlig mer eller mindre forstått at jeg må belage meg på og leve alene, selv om det ikke er ønskelig for alltid. Vi får bare sette vår lit til at plutselig skjer det, når man minst venter det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå