AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Jeg har to hull i hvert øre. Vurderer å ta en tredje på den ene.. men blir det litt rart? 3 på ett og 2 på det andre? Tror ikke jeg kan ta hull i den andre. For jeg var ung og dum, tok hull selv med nål. To kanskje også, men husker ikke helt. Ble stygt og det grodde igjen. Tok ut øredobbene etter en dag. Kjennes at det er noe galt med det ene øret. Det er litt hardt og litt klumpete. Kjenner en bitteliten klump der hvor hullet var. Ser det litt hvis jeg bruker lommelykt. Ellers så er det ikke synlig. Fikk ikke infeksjon, men fortsatt kjennes det rart ut. Så tror ikke jeg kan ta en 3. piercing der, siden det er akkurat der jeg stakk selv. Det er flippen der snakk om. 2 på hver, ønsker en 3. på ene øret. Har hatt lyst på helix piercing lenge. Men grotiden er så innmari lang! Så har utsatt det i mange år nå. For jeg orker aldri styret Anonymkode: d9920...37c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Ingen legger merke til hullene i ørene dine, så gjør som du selv vil Anonymkode: 4d42e...24f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har 3 i det ene og 4 i det andre, synes det bare er fint med forskjellig. Heldigvis for deg ser man sjeldent begge ørene samtidig, så du kan stort sett gjøre hva søren du vil med dem uten å tenke på symmetri. Anonymkode: 7e776...9af
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Tok et tredje hull for 15 år siden, først nå nylig spurte moren min meg om jeg hadde en ny piercing. Når ikke engang modern som jeg ser hver dag legger merke til det, så legger ingen merke til det. Om du vil ha tre, så tar du tre og driter i hva andre syns. For de syns mest sannsynlig ingenting. Anonymkode: 488b5...ff9
Perle Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Har MANGE hull i ørene. Varier hvor mange jeg har i av gangen og på hvert øre. Nei det er ikke rart. Dessuten er det ikke noen som bryr seg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå