Gå til innhold

Posten på bygda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ba en gang om å få et brev rekommandert fordi jeg ville være helt sikker på at ingen andre enn meg fikk brevet. Så kommer brevet, jeg er ikke hjemme, og brevet blir utlevert av postmannen til den som absolutt ikke skulle motta det. Man kjenner jo hverandre....Og hvorfor skulle jeg egentlig "skjule" brevet? At vedkommende så åpner det og leser det er en annen sak....Huff...Helt oppgitt over "bygdelivet". Og av og til minner også dette forumet om "bygdelivet".......

Mirabella :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke bare det er bydelivet man sliter med posten og andre ting akuratt. Man merker det kanskje litt bedre på bygda. :D

Trust me - det er like ille i byen :hoho:

Skrevet

Hoi,kjedelig ja!

Det er bare å konstatere at Det kongelige norske postvesen ikke er det det engang var.Det er talentløst mye tull ute og går i dag!!!

At butikkene fikk lov å distribuere posten til postkassene er nå en ting,men post er underlagt et strengt lovverk.Jeg blir like oppgitt hver gang jeg skal hente noe seriøst rekommandert,og ungdommer uten oppæring bare står der....øøøøøh.....vetta faen jeg?!

Jeg synes det er trist at det måtte bli slik,at man ikke kan ta dette mer seriøst.Det er tross alt mye alvorlig/seriøst som er underlagt strenge regler,som sendes i post.(tenker på sertifikater,pass,visum,etc...)

Gi oss tilbake de gamle postmestrene som kunne regelverket!

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, det er sikkert like ille i byene..Poenget mitt var bare hva "vennskap" - man kjenner jo postmannen bedre her vettu - kan medføre..... Innbiller meg at man kanskje er litt mere restriktive i byen :roll:

Mirabella :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...