Gjest voksen Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 :oops: hvor viktig er det for dama at det spruter mye å langt ? noen ganger renner det bare litt ut , lurer på hvorfor
Gjest Ennå mer voksen Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Du, det er svært, svært viktig for dama at mannen spruter voldsomt kraftig, mye og lenge. Det skal omtrent være som en brannslange som pøser på med høytrykk. Det er hva jeg forventer hvertfall, i tillegg til at det må være fra en mann med stort utstyr. Ellers blir det ikke noe kraft over sex'en.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Dersom det går inni meg merker jeg egentlig ikke om det er mye eller lite. Forøvrig synes jeg det er sexy med en heftig sprut. Men... i den store sammenhengen så betyr det jo lite da
AUF Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 :oops: hvor viktig er det for dama at det spruter mye å langt ? noen ganger renner det bare litt ut , lurer på hvorfor Spiller ingen rolle, bare du har det godt!!!
Gjest Daniella_ Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Det er opphissende å se en litt kraftig sprut. Men det har egentlig ikke så mye å si nei. De fleste gangene så kommer det jo inni meg.
Kevin Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Har opplevd at kvinner blir fascinert av sterk sprut, men det er jo bare en kuriositet egentlig, og har ingen annen funksjon enn det visuelle. For meg oppleves det mer som slitsomt og klissete, ettersom det flyr over alt.... og det blir mye å tørke opp....
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Det aller beste for oss kvinner ville ha vært om du var som en fontene. Gjerne med lys.
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #10 Skrevet 6. januar 2005 :oops: hvor viktig er det for dama at det spruter mye å langt ? noen ganger renner det bare litt ut ' date=' lurer på hvorfor[/quote'] Ingen betydning..
Gjest happyending Skrevet 8. januar 2005 #11 Skrevet 8. januar 2005 Det aller beste for oss kvinner ville ha vært om du var som en fontene. Gjerne med lys. helt enig.. gjerne sjokoladesmak og for min del..
Samantha Skrevet 8. januar 2005 #13 Skrevet 8. januar 2005 Eg hadde personlig foretrekt null sæd. Makan til kliss.
Gjest Milah Skrevet 8. januar 2005 #14 Skrevet 8. januar 2005 Eg hadde personlig foretrekt null sæd. Makan til kliss. Så enig, så enig! :-)
Gjest Gjesten Skrevet 8. januar 2005 #15 Skrevet 8. januar 2005 Eg hadde personlig foretrekt null sæd. Makan til kliss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå