AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Vet ikke om det er riktig forum, så jeg har spurt i treningsforumet også. MEN er det flere enn meg som får stygg, blek, slapp og skrukkete rumpe i speilet i prøverom? Er det noe med lyset osv. som gjør det, eller er det faktisk rumpa mi som er sånn? Anonymkode: a176f...be1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Speilet reflekterer bare det den ser så ja rumpa de er nok slik dessverre Anonymkode: 66431...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Speilet reflekterer bare det den ser så ja rumpa de er nok slik dessverre Anonymkode: 66431...8b0 huff ja Anonymkode: a176f...be1
Polly Ester Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Jeg syns det er forskjell på speil på prøverom og speilet hjemme i gangen min. Jeg ser finere ut i speilet hjemme. Både det jeg har i gangen og det jeg har på badet. Å se meg i speilet på prøverom er som å se speilbildet mitt i butikkvinduer, da er jeg heller ikke noe fin. (Kanskje jeg har bare et par magiske speil hjemme... hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå