Gå til innhold

Dere menn over 40

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har lyst til å bli far? 

Anonymkode: 8710b...517

Det er noen menn som har impregnation fetish .....

Anonymkode: 4672f...d33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så stas å bli knulla av menn over 40. Kjenne de sprute i meg når sæden dems kan bidra til en defekt, syk unge er turn-off.

Anonymkode: 50ed2...f24

• Liker 2
Skrevet

Da jeg fylte 40, var min nedre alders"grense" ca 36. Nå var jeg ikke interessert i tilgang, jeg ønsket meg en kjæreste. Jeg vet ikke om jeg hadde mulighet, jeg anså 30 som for ungt, med tanke på livserfaring og forståelse for ting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man riktig uheldig, kan overgangs alderen begynne tidlig allerede i 30 årene..noen mister fruktbarheten veldig tidlig andre mister den sent. Ei jeg kjenner hadde menstruasjon til ho var 58..mens andre har mistet den i 40 års alder. Så du kan ikke alltid vite hvilken av de voksne kvinnene du møter som er fruktbare...skal du kun pule kvinner som du vet er fruktbare så er det kun trygt å pule kvinner som er i 20 årene...fordi hos voksne kvinner så varierer fruktbarheten...

Det er ikke mensen som avgjør om man er fruktbar eller ikke. 60 åringer kan også ha mensen, men er ikke fruktbare. Du kan også ha mensen i 30 årene, men kommet i overgangsalderen.

Anonymkode: bd84d...928

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Da jeg fylte 40, var min nedre alders"grense" ca 36. Nå var jeg ikke interessert i tilgang, jeg ønsket meg en kjæreste. Jeg vet ikke om jeg hadde mulighet, jeg anså 30 som for ungt, med tanke på livserfaring og forståelse for ting. 

En av de mest modne og kloke kvinner jeg har truffet var 23, nå 25 år.  Men så er også mannen hun er gift med 20 år eldre...Modenhet og forståelse trenger ikke alltid eller bare ha med alder å gjøre. Det som har mest å si er om du har en ressurssterk bakgrunnen, miljø, utdannelse, personlighet og intelligens.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mensen som avgjør om man er fruktbar eller ikke. 60 åringer kan også ha mensen, men er ikke fruktbare. Du kan også ha mensen i 30 årene, men kommet i overgangsalderen.

Anonymkode: bd84d...928

Ja det er sant som du sier.  Har lest at man har redusert eller ingen fruktbarhet i 10 år før menstruasjonen forsvinner...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En av de mest modne og kloke kvinner jeg har truffet var 23, nå 25 år.  Men så er også mannen hun er gift med 20 år eldre...Modenhet og forståelse trenger ikke alltid eller bare ha med alder å gjøre. Det som har mest å si er om du har en ressurssterk bakgrunnen, miljø, utdannelse, personlighet og intelligens.

Når jeg er 40, med et par barn, og en skilsmisse bak meg, hjelper det ikke hvor moden noen er til å være 25. Da er man i mine øyne på forskjellige planeter uansett. 

• Liker 3
Gjest Råkkenråll
Skrevet
1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Når jeg er 40, med et par barn, og en skilsmisse bak meg, hjelper det ikke hvor moden noen er til å være 25. Da er man i mine øyne på forskjellige planeter uansett. 

Jeg vet ikke helt om det er noen forskjell på meg fra jeg var 30 til nu som 36-åring. Jeg har rukket å føde en unge og innse hvordan småbarnslivet fortoner seg, men jeg vet ikke hvor mye livsvisdom jeg har fått som jeg ikke hadde da. Jeg har vel snarere tvert imot mistet noen hjerneceller av søvnmangel :P (Og muligens fått bøttevid høne som jo alle mødre på KG får, men utover det liksom.)

Jeg skjønner jo hva du mener angående barn/ikke barn - men samtidig er jo folk så uenige likevel om barneoppdragelse og har såpass ulike forventninger til familielivet at jeg vetnåikke jeg. Hadde veldig tvilsomt valgt meg en barnløs 30åring sjøl, men det handler jo om andre ting liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt mer stas å pule eI ung fruktbar ei, enn ei i overgangssalderen. Selvfølgelig uten gummi på. Kjenner det spruter I ho tenner sykt :sengekos:

Anonymkode: 8d177...c62

Det høres mest ut som at du er rimelig uerfaren

Anonymkode: 6c2ef...2fa

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Råkkenråll skrev:

Jeg vet ikke helt om det er noen forskjell på meg fra jeg var 30 til nu som 36-åring. Jeg har rukket å føde en unge og innse hvordan småbarnslivet fortoner seg, men jeg vet ikke hvor mye livsvisdom jeg har fått som jeg ikke hadde da. Jeg har vel snarere tvert imot mistet noen hjerneceller av søvnmangel :P (Og muligens fått bøttevid høne som jo alle mødre på KG får, men utover det liksom.)

Jeg skjønner jo hva du mener angående barn/ikke barn - men samtidig er jo folk så uenige likevel om barneoppdragelse og har såpass ulike forventninger til familielivet at jeg vetnåikke jeg. Hadde veldig tvilsomt valgt meg en barnløs 30åring sjøl, men det handler jo om andre ting liksom. 

Jaja, det betyr jo bare at du har et større potensielt nedslagsfelt enn meg. Jeg kjenner jo mennesker på mellom 20 og 30, og merker at der er en GENERELL forskjell på dem og meg. Men det kan jo hende jeg er en kjempegammel 45-åring 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Ja jeg skjønner deg. Nå har disse to jeg kjenner en lik livs situasjon. Ingen av dem har ekser eller barn i bagasjen... Så da stiller de mer likt. Alderforskjellen har ingenting å si for dem.

Gjest Råkkenråll
Skrevet
15 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Jaja, det betyr jo bare at du har et større potensielt nedslagsfelt enn meg. Jeg kjenner jo mennesker på mellom 20 og 30, og merker at der er en GENERELL forskjell på dem og meg. Men det kan jo hende jeg er en kjempegammel 45-åring 😄

Jojo, men nå tenkte jeg 30-åring- folk mellom 20 og 30 blir noe annet.

Jeg kan jo støte på en 28-åring jeg hadde klart å ligge med liksom- men med en gang jeg ser de med venner/på fritiden eller de snakker utover fag/felles interesse blir jeg litt sånn "åja, du er jo 28 ja". 

Gjest BolleKlorin
Skrevet

Ville synes det var litt stor aldersforskjell. Intuitivt tror jeg kanskje også mange reagerer negativt når menn over 40 er sammen med en 30-åring. Hvor stor tilgangen det er på damer på 30 år har jeg ikke sjekket med SSB.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, BolleKlorin skrev:

Ville synes det var litt stor aldersforskjell. Intuitivt tror jeg kanskje også mange reagerer negativt når menn over 40 er sammen med en 30-åring. Hvor stor tilgangen det er på damer på 30 år har jeg ikke sjekket med SSB.

Det er jo helt vanlig at menn har yngre damer...Se deg rundt omkring.  Mann 30 har damer 20-29.  Mann 40 har damer 25-39. Mann 50 har damer 32- 49...(hvis de ikke har hatt samlivsbrudd og fremdeles er sammen med ungdoms kjæresten/kona.)

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt vanlig at menn har yngre damer...Se deg rundt omkring.  Mann 30 har damer 20-29.  Mann 40 har damer 25-39. Mann 50 har damer 32- 49...(hvis de ikke har hatt samlivsbrudd og fremdeles er sammen med ungdoms kjæresten/kona.)

Det er ikke vanlig, nei. Det vanligste er å ha en partner som er 2-3 år eldre eller yngre enn deg selv, uavhengig av om du er mann eller kvinne. Lurer på hva slags miljø du vanker i. White trash?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig, nei. Det vanligste er å ha en partner som er 2-3 år eldre eller yngre enn deg selv, uavhengig av om du er mann eller kvinne. Lurer på hva slags miljø du vanker i. White trash?

Ikke bli sint på meg, jeg kan vel ikke noe for at kvinner og menn velger som de gjør. Jeg kjenner og vet om flere par der mannen er mye eldre.  Et av parene har en ekstrem alders forskjell på 30 år...hun er forresten fra tyskland, og ikke Thailand.. men selvfølgelig de fleste par har en mer normal aldersforskjell på 3-5-10 år.  Det er ingen white trash. Uansett så liker de fleste kvinner menn som er eldre enn seg. Av mange grunner.  Det er bare å se på statistikken det. Alltid mannen som er eldst.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bli sint på meg, jeg kan vel ikke noe for at kvinner og menn velger som de gjør. Jeg kjenner og vet om flere par der mannen er mye eldre.  Et av parene har en ekstrem alders forskjell på 30 år...hun er forresten fra tyskland, og ikke Thailand.. men selvfølgelig de fleste par har en mer normal aldersforskjell på 3-5-10 år.  Det er ingen white trash. Uansett så liker de fleste kvinner menn som er eldre enn seg. Av mange grunner.  Det er bare å se på statistikken det. Alltid mannen som er eldst.

Gleeeem det. De fleste kvinner liker menn på sin egen alder som de har mest til felles med og føler seg likeverdig med. Det er en liten gruppe kvinner som går etter eldre men og overvekten av dem sliter psykisk, noe menn som går etter yngre kvinner vet og utnytter.

Anonymkode: c9766...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ren løgn det du skriver. FLERTALLET av par er på samme alder,  pluss/minus par år. Er enig med annen AB, slutt og vank i white trash hooligan miljøet ditt. 

Anonymkode: d4d01...cc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar en kikk på datingsider så ser du at de fleste kvinner foretrekker menn på samme alder som de selv, maks 5 år opp og 5 år ned. Jo eldre kvinner blir jo yngre menn søker de etter. Så nei, kvinner flest liker ikke menn som er eldre enn seg selv. Dette er noe eldre menn inbilder seg for å slippe forholde seg til realiteter på vegne av at de mister attraksjonsverdi som menn etterhvert som årene går.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tar en kikk på datingsider så ser du at de fleste kvinner foretrekker menn på samme alder som de selv, maks 5 år opp og 5 år ned. Jo eldre kvinner blir jo yngre menn søker de etter. Så nei, kvinner flest liker ikke menn som er eldre enn seg selv. Dette er noe eldre menn inbilder seg for å slippe forholde seg til realiteter på vegne av at de mister attraksjonsverdi som menn etterhvert som årene går.

Det ser jo ikke sånn ut i virkeligheten. Ser at noen menn i 50 årene har damer i 30 årene.  Harald Eia som er over 50 har ung dame 32 år..Men ser også at vanlige hverdags voksne menn har unge damer.  Mens det er mange single damer i 40-50 årene. Fordi mennene foretrekker damer på 30. Hvorfor vil unge damer ha menn i 50 årene tro ? Kanskje kjærlighet ?

Ser ofte at mange eldre menn har unge utenlandske damer.  Hvorfor har de ikke damer nær sin egen alder ? Skyldes det bare penger ? Mange av dem er jo ikke rike engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...