AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Trenger tips til energibarer med mye energi. Trenger noe å ha lett tilgjengelig i lomma, når jeg skal gå fysisk krevende langturer med få spisepauser. Det blir lange og veldig krevende dager, og jeg trenger all energi jeg kan få. Anonymkode: 71e33...51f
linsejesus Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Du trenger ikke spesielle energibarer for det, ta en vanlig sjokolade heller. Billigere og masse energi. Energien i en "energibar" er ikke annerledes enn i melkesjokolade, det er sukker og fett. Men hvis du trenger at det metter litt mer enn en vanlig sjokoladeplate kan det være lurt å gå for noe med litt fiber og/eller protein i tillegg til alt sukkeret. Det er bare å lese bakpå, der står det hva som er i.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Jeg er glad i Snickers på tur, så det blir med. Men noen anbefalte geleer. Jeg er skeptisk. Jeg skal være fysisk aktiv i nesten ett helt døgn blant annet. Trenger masse kalorier som er lett og kjapt å få i meg. Tar derfor gjerne imot tips på lettspiselig mat som ikke krever tilberedning også. (To lengre pauser på et døgn blir det. Da blir det Real eller lignende med 6-700 kalorier per posjon) Anonymkode: 71e33...51f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Grovbrød med peanøttsmør eller sjokoladepålegg. Anonymkode: e8729...466
bobleplast_ Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Vanlig sjokolade fungerer fjell; kvikk lunsj, snickers, freia osv. Ellers er clif-bar og complete-cookie energitette barer. De er dog ganske dyre.
Erazor Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Big 100 fra Proteinfabrikken har rundt 400 kalorier per 100 gram og er greie hvis man trenger mye kalorier på lite vekt.
Gjest Cyrus Skrevet 26. juni 2017 #7 Skrevet 26. juni 2017 Havregryn, 99% peanøttsmør, hakkede nøtter, og honning. Kan dyppes i sjokolade om du ønsker litt mer trøkk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå