AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Går det? Tenkte å lage se før jeg legger meg i kveld og ta de med på jobb i morgen. Eller kommer de til å revne? Anonymkode: 30da7...f70
Fru Uperfekt Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 35 minutter siden, Nuith skrev: Hva er egentlig sommerruller? Når jeg googler det så er det en type vårruller https://www.google.no/search?q=sommerruller&rlz=1C9BKJA_enNO659NO659&oq=sommerruller&aqs=chrome..69i57j0l3j69i60l2.3466j0j7&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Kontormus Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Nei, rispapiret er vel litt elastisk og revner vel ikke etter en natt i kjøleskap. 1
John_Felipe Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det? Tenkte å lage se før jeg legger meg i kveld og ta de med på jobb i morgen. Eller kommer de til å revne? Anonymkode: 30da7...f70 Rullene bør ikke være ferdig rullet dagen før, men et par timer går bra. Det du kan gjøre er å ha alle ingrediensene klart på en tallerken el no. Kok opp vann fra vannkokern, har alltid 50%kokt vann+50% lunka vann ellers blir det for varmt å soake rispapirene i. Det tar jo kun 2min å rulle 4 ruller om gangen så hvorfor gjøre det dagen før? Pakk det i folie el plastpose da holder de seg bedre. Hva har du i rullene dine forresten? alltid godt med nye ideer 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 21 timer siden, John_Felipe skrev: Rullene bør ikke være ferdig rullet dagen før, men et par timer går bra. Det du kan gjøre er å ha alle ingrediensene klart på en tallerken el no. Kok opp vann fra vannkokern, har alltid 50%kokt vann+50% lunka vann ellers blir det for varmt å soake rispapirene i. Det tar jo kun 2min å rulle 4 ruller om gangen så hvorfor gjøre det dagen før? Pakk det i folie el plastpose da holder de seg bedre. Hva har du i rullene dine forresten? alltid godt med nye ideer Det var et godt forslag. Takk! Har aldri laget det før, men syntes disse så gode og enkle ut. Er det vanskelig? Tenkte å øve meg litt kvelden før. Anonymkode: 30da7...f70
MarianneE Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 Kikket på oppskriften fra Trine og i kommentarfeltet står det at de bør lages og spises samme dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå