Gå til innhold

Det går aldri min vei!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så lei av at det aldri blir noe mer med de jeg liker godt. Møtt en mann i to måneder nå, og så ble det avsluttet fordi han ikke ønsker å gå videre med det. Ville gjerne fortsette å møtes fordi han syns vi har det så bra i lag, men jeg ønsker mer enn å bare være på det stadiet, så da avsluttet jeg det. Jeg ønsker et forhold, og ikke en midlertidig ting. Jeg hadde fått en del følelser for han, men det var ikke gjensidig på samme måte.. :( blir lei meg av at jeg ikke finner noen. Men vet ikke hva jeg gjør galt . Er i slutten av 20-årene, så jeg har jo et stort ønske om å møte en fremtidig partner. :( 

Anonymkode: 4d3a1...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, trist når følelsene ikke er gjensidige, men du kommer til å finne en hvor følelsene er gjensidige. :)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så lei av at det aldri blir noe mer med de jeg liker godt. Møtt en mann i to måneder nå, og så ble det avsluttet fordi han ikke ønsker å gå videre med det. Ville gjerne fortsette å møtes fordi han syns vi har det så bra i lag, men jeg ønsker mer enn å bare være på det stadiet, så da avsluttet jeg det. Jeg ønsker et forhold, og ikke en midlertidig ting. Jeg hadde fått en del følelser for han, men det var ikke gjensidig på samme måte.. :( blir lei meg av at jeg ikke finner noen. Men vet ikke hva jeg gjør galt . Er i slutten av 20-årene, så jeg har jo et stort ønske om å møte en fremtidig partner. :( 

Du kan "trøste" deg med at kvinnfolk har det ganske mye lettere enn menn å komme dit du ønsker deg. 
Det finnes ganske mange flere unge single menn enn kvinner i Norge. Så er det nok ikke slik at det strømmer inn av arbeidsdyktige innvandrer kvinner over grensene heller når de blir åpnet etter valget for å utligne den mannlige andelen.

Når du ikke klarer å finne noen med så mange alternativer etterhvert så må du nok bli litt mindre kresen tror jeg etterhvert :)

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du klarer å fiske ut av han hva det er du gjør "galt"? Det må jo være noe som gjør at han ikke vil fortsette :)

Det er sikkert bare småting siden du ikke ser dem selv, men småting kan ha ganske mye å si i nye bekjentskaper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Kanskje du klarer å fiske ut av han hva det er du gjør "galt"? Det må jo være noe som gjør at han ikke vil fortsette :)

Det er sikkert bare småting siden du ikke ser dem selv, men småting kan ha ganske mye å si i nye bekjentskaper.

Har spurt han om det, men han sier at der ikke handler om meg og at han virkelig har d bra når vi er sammen. Det som er problemet i følge han selv er at han nylig har hatt et forhold med utroskap, og at han er redd for å slippe seg og gå inn i noe nytt :( 

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tibbie skrev:

Du kommer alltid med dette rådet ser jeg. Dessverre er det lite å hente ut av å spørre dater om dette, etter min og flere jeg kjenner sin erfaring. Man virker jo litt masete egentlig.. jeg spurte han siste jeg datet hvorfor han kuttet kontakten. Endte med at han blokkerte meg og han gadd aldri svare. 

Mest sannsynlig har hun ikke gjort noe GALT, han føler bare ikke rett kjemi og det er fair enough men mye lettere om menn kunne være ærlige. 

Anonymkode: 3ea16...4b0

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer alltid med dette rådet ser jeg. Dessverre er det lite å hente ut av å spørre dater om dette, etter min og flere jeg kjenner sin erfaring. Man virker jo litt masete egentlig.. jeg spurte han siste jeg datet hvorfor han kuttet kontakten. Endte med at han blokkerte meg og han gadd aldri svare. 

Mest sannsynlig har hun ikke gjort noe GALT, han føler bare ikke rett kjemi og det er fair enough men mye lettere om menn kunne være ærlige. 

Nei, man får kanskje ikke noe ordentlig svar, men det skader jo ikke å spørre. Det gjør jo ikke noe om man virker masete for en som har dumpet deg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gardermobanen skrev:

Nei, man får kanskje ikke noe ordentlig svar, men det skader jo ikke å spørre. Det gjør jo ikke noe om man virker masete for en som har dumpet deg. 

Jeg kjenner INGEN som har fått svar på dette, så det er et særdeles dårlig råd :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har spurt han om det, men han sier at der ikke handler om meg og at han virkelig har d bra når vi er sammen. Det som er problemet i følge han selv er at han nylig har hatt et forhold med utroskap, og at han er redd for å slippe seg og gå inn i noe nytt :( 

ts

Japp, dette er standardfrasen jeg bruker for å holde kvinns på gress så lenge jeg kan:-). Its not you, its me-greien.

Anonymkode: 7a5b6...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forrige jeg traff var SÅ på, jeg lot meg rive litt med....

Men pga avstand etc kokte det litt bort i kålen, i tillegg til at han påstod han var redd for kvinner etter at exen hans bla ødela alle klærne hans. Jaja. Ikke noe som hastet for min del. 

Men jeg ble ganske lang i trynet da han plutselig stod i et forhold på Facebook....

Anonymkode: 06412...d46

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Japp, dette er standardfrasen jeg bruker for å holde kvinns på gress så lenge jeg kan:-). Its not you, its me-greien.

Jeg er dame og dette er frasen jeg holder menn på gress så lenge jeg kan :P 

Anonymkode: 3def0...b16

AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge har du vært singel?

Anonymkode: a4c8f...6f7

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du at det funker:-)

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ha noe for seg å spørre, men det gjelder bare menn som faktisk har vist genuin interesse for deg over lenger tid. Dersom dere virkelig var blitt et "par" og han så trakk seg ut, så var det sannsynligvis en grunn til det. Dersom dere bare har datet uten egentlig å komme under huden på hverandre, så var han kanskje egentlig aldri superinteressert - det var bare greit til noe bedre dukket opp.

Det er veldig forskjellig hvor godt folk har blitt kjent etter to måneder. Noen er veldig bevisste på tiden de tilbringer sammen, og har middager der de sitter og skravler under fire øyne om familie, jobb, hobbyer, livet, fremtiden - i timesvis. Noen sitter pal i armkroken i sofaen og ser en serie før de har sex og sovner. Førstnevnte er ofte blitt eksklusive etter et par måneder. Sistnevnte krever det lite å bryte ut av.

Anonymkode: d7aa8...02e

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge har du vært singel?

Anonymkode: a4c8f...6f7

Hadde en samboer det ble slutt med for et par år siden. Siste forhold varte kort tid pga mye løgner osv, så det ble slutt på nyåret i fjor. :) 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er flere meninger om at frasen er for å holde meg på gress osv. Det "forholdet" vi hadde var lange samtaler under fire øyne, gjorde mange ulike aktiviteter og annet sammen. Har rett og slett inntrykk av at han bare ikke føler det samme som meg, og det er jo selvfølgelig lov det, men trist er det jo. selv om mange sier dette så har jeg virkelig ikke inntrykk av at han er en som er ute etter å ha noen på gress. Han har vært ærlig om at han har vært usikker i en periode, så det kommer ikke som et sjokk, men kjedelig når det er over uansett:/ 

ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og dette er ikke en frase jeg bruker for å holde gutter på gress, nettopp fordi jeg ikke er interessert i å gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg sånn igjen TS. :( Dette har skjedd med meg 4 ganger på litt over 1 år. En gang var det en eks som plutselig dukket opp, de 3 andre gangene var det setningen "føler ikke kjemien er rett". Med alle to det 7-8 uker før de kom og sa det, virker som det er den magiske grensen.

Anonymkode: 5065b...d6f

Skrevet

Tror  det handler om flaks/uflaks for mange.  Man må jo både finne en som genuint leter etter kjæreste og som man matcher med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, meeeg9 skrev:

Jeg er jente og dette er ikke en frase jeg bruker for å holde gutter på gress, nettopp fordi jeg ikke er interessert i å gjøre det

Samme her. Unngår å bruke setningen med mindre det faktisk stemmer. Tro det eller ei; det finnes faktisk mennesker der ute som er ærlige og sier ting rett ut. 

Og leser man innlegget til ts så virker denne mannen også som den ærlige sorten.

Anonymkode: 7d652...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...