Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva studerte du? 

Hvorfor valgte du øst -Europa? 

Fikk du jobb da du var ferdig? 

Var språket vanskelig? 

Fikk du kultursjokk? 

Anonymkode: 93170...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva studerte du? 

Hvorfor valgte du øst -Europa? 

Fikk du jobb da du var ferdig? 

Var språket vanskelig? 

Fikk du kultursjokk? 

Anonymkode: 93170...1d2

Veterinær.

Jeg hadde lyst til å studere i utlandet, skolepengene i UK var for høye. Hadde kunnet studere i Norge hvis jeg hadde ønsket det. 

Ja, hadde jobb før jeg ble ferdig.

Ja.

Ja.

Anonymkode: d3404...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Søskenbarnet mitt studerer i øst-Europa, så føler ikke jeg kan svare 100%, men svarer ut i fra det hen forteller meg. 

Medisin

Fordi hen ikke kom inn i Norge

Har ikke kommet til det punktet ennå; er ennå på tredje året.

Ja

Ja

Hen ville ha studert i Norge, hvis hen hadde kommet inn. Men hen gjør det godt og er veldig motivert for å fullføre. Jeg tror dog ikke hen trives noe særlig sosialt, basert på det jeg hører... Drar hjem nesten hver helg. 

Anonymkode: 62ef9...faf

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner studerer medisin i tsjekkia. Han sier i alle fall det er veldig sånn "disiplin" på skolen, med prøver hver uke, man må kunne alt utenat på rams, obligatorisk trening tidlig om morgenen for alle studentene.. 

Anonymkode: dee9f...c72

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Søskenbarnet mitt studerer i øst-Europa, så føler ikke jeg kan svare 100%, men svarer ut i fra det hen forteller meg. 

Medisin

Ja

Ja

Hen ville ha studert i Norge, hvis hen hadde kommet inn. Men hen gjør det godt og er veldig motivert for å fullføre. Jeg tror dog ikke hen trives noe særlig sosialt, basert på det jeg hører... Drar hjem nesten hver helg. 

Flyr t/r Norge -Øst-Europa hver helg...?

Når studerer hen da?

Anonymkode: 14010...672

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Medisin

Ja

Ja

Godt du unnlot å skrive han eller henne for da hadde jeg visst hvem det er med en gang!! Bra du passer på!! HEN kjenner jo alle! 

Anonymkode: e63a1...212

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke studert i øst-europa, men på Malta. Skjønner ikke at det er så få nordmenn som velger å studere der. Alle studier er på engelsk, også medisin studiet. Ikke dyre skolepenger, flott land og kultur, folket prater også engelsk siden det er offisielt andre språk ☺

Anonymkode: d4a6a...3ba

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke studert i øst-europa, men på Malta. Skjønner ikke at det er så få nordmenn som velger å studere der. Alle studier er på engelsk, også medisin studiet. Ikke dyre skolepenger, flott land og kultur, folket prater også engelsk siden det er offisielt andre språk ☺

Anonymkode: d4a6a...3ba

Men dette er jo ikke relevant for tråden. 

Anonymkode: 786c1...4a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...