Gjest Sugemerke Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Er det noen som har lyst å oversette denne Moddi-sanger for meg? They say home is the place where your heart isThen I am home now, though I am far awayFor so long I've let the forest guard itAnd now it's begging me to stayAnd I'm trying my best to be toughTo pretend I am strong and can siphon it offBut I'm not who I wanted to beIn my heart I belong in a house by the seaThey say home is a place where you're neededThen I am home now, but I am leavingTo feel my feet being kissed by the seaweedAnd I will be silent and kiss it backThis is not who I want you to seeIt's just adding on weight to the darkness in meAnd from the little I have understoodI believe that a house by the sea would do goodThey say home is a place you can choose to beAnd I've decided to carry home inside meSo it's not really as if I am leavingIt's more like something pulling meBecause behind everything that I doI just want to forget, want to carry this throughFill my lungs with the sweet summer airIn my heart, in my mind I am already thereYeah behind everything that I doI just want to come home and lay down beside youAnd then I'll be who I wanted to beIn my heart I belong in a house by the sea http://www.songlyrics.com/moddi/house-by-the-sea-lyrics/
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Google translate ☺️ De sier at hjemmet er stedet hvor hjertet ditt er Så er jeg hjemme nå, selv om jeg er langt borte Så lenge har jeg la skogen vakt det Og nå ber det meg om å bli Og jeg prøver mitt beste for å være tøft Å late som jeg er sterk og kan avta den av Men jeg er ikke den jeg ville være I mitt hjerte hører jeg i et hus ved sjøen De sier hjemme er et sted hvor du trenger Så er jeg hjemme nå, men jeg går Å føle at føttene blir kysset av tang Og jeg vil være stille og kyss den tilbake Dette er ikke det jeg vil at du skal se Det legger bare vekt på mørket i meg Og fra det lille jeg har forstått Jeg tror at et hus ved sjøen ville gjøre det bra De sier at hjemmet er et sted du kan velge å være Og jeg har bestemt meg for å bære hjem inne i meg Så det er egentlig ikke som om jeg drar Det er mer som noe som trekker meg Fordi bak alt jeg gjør Jeg vil bare glemme, vil gjennomføre dette Fyll lungene med den søte sommeren luften I mitt hjerte er jeg allerede der i tankene mine Ja bak alt jeg gjør Jeg vil bare komme hjem og legge deg ved siden av deg Og så vil jeg være den jeg ville være I mitt hjerte hører jeg i et hus ved sjøen Anonymkode: 30519...685
Erazor Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 De sier at hjemme er stedet hvor hjertet ditt er Da er jeg hjemme nå, selv om jeg er langt borte I så lang tid har jeg latt skogen vokte det Og nå trygler det meg om å bli Og jeg forsøker så godt jeg kan å være tøff Å late som om jeg er sterk og kan trekke det ut Men jeg er ikke den jeg ønsket å være I hjertet mitt hører jeg til i et hus ved sjøen De sier at hjemme er et sted hvor man behøves Da er jeg hjemme nå, men jeg drar For å føle tangen kysse føttene mine Og jeg vil være stille og kysser den tilbake Dette er ikke den jeg ønsker du skal se Det bare gjør mørket i meg tyngre Og ut fra det lille jeg har forstått Tror jeg at et hus ved sjøen ville gjøre godt De sier hjemme er et sted du kan velge å være Og jeg har besluttet å bære hjemme inne i meg Så jeg drar egentlig ikke Det er mer som om noe drar meg For i alt jeg gjør Vil jeg bare glemme, vil gjennomføre dette Fylle lungene med den søte sommerluften I hjertet mitt, i hodet mitt er jeg allerede der Ja, i alt jeg gjør Vil jeg bare komme hjem og legge meg ned ved siden av deg Og da vil jeg være den jeg ønsket å være I hjertet mitt hører jeg til i et hus ved sjøen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå