Gå til innhold

Gifte seg nå, ta fest senere, innfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og samboer skal gifte oss i høst, vi gjør det litt av praktiske årsaker, ellers hadde vi nok ventet til vi hadde råd til "drømmebryllupet". Vi tenkte å ta feiringen til neste år. Har stor familie og vil gjerne ha en fest hvor vi kan samle alle og feire på etterskudd. Er det innafor og invitere til bryllups fest et år etter selve vielsen? 

Anonymkode: 67a7a...fb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det lukter "Vi vil ha gaver" lang vei av slikt. 

Anonymkode: 75d42...900

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det lukter "Vi vil ha gaver" lang vei av slikt. 

Anonymkode: 75d42...900

Ha ha. For et svar. Det eneste er: man må gifte seg av kjærlighet. Ikke av praktiske årsaker. Men det er dems liv så de bestemmer jo selv. 

Anonymkode: c29e1...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ett godt forhold, inviter foeldere (og søsken0

Anonymkode: 34360...6a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å ta festen med en gang? Synes det virker litt rart å ha fest et år etter selv om det er fornuftig rent økonomisk. Dere kan vel ha hagefest og grille et helt dyr eller noe slikt? Håpe på godvær. 

Anonymkode: 1b7ea...860

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å ta festen med en gang? Synes det virker litt rart å ha fest et år etter selv om det er fornuftig rent økonomisk. Dere kan vel ha hagefest og grille et helt dyr eller noe slikt? Håpe på godvær. 

Høres brutalt ut å grille et helt dyr. Ser for meg en geit som spreller rundt på grillen...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Høres brutalt ut å grille et helt dyr. Ser for meg en geit som spreller rundt på grillen...

Ja huff stakkar..

Skrevet

Ja, synes dere kan gjøre akkurat som dere vil. 😊👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drit i festen. Å feire at dere fortsatt er sammen er meningsløst.

Anonymkode: 45af5...206

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg og samboer skal gifte oss i høst, vi gjør det litt av praktiske årsaker, ellers hadde vi nok ventet til vi hadde råd til "drømmebryllupet". Vi tenkte å ta feiringen til neste år. Har stor familie og vil gjerne ha en fest hvor vi kan samle alle og feire på etterskudd. Er det innafor og invitere til bryllups fest et år etter selve vielsen? 

Anonymkode: 67a7a...fb1

Ja, selvfølgelig.

Har vært i flere fornyelses av ekteskaps fester.

Vi skal ha i år (10 års dagen vår)

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Det går bra det. Vet om par som giftet seg i utlandet og hadde bryllupsfest sommeren etter. Det var flere av oss som ville feire dem og dele inngåelse av ekteskap med dem.

Så gjorde ingenting at festen ble holdt et år etter!

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor mange som skiller seg gir det mer mening å ha en fest etter 5-10år.

Anonymkode: ee0f5...206

Gjest NotNaomi
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor mange som skiller seg gir det mer mening å ha en fest etter 5-10år.

Anonymkode: ee0f5...206

Hvert år kanskje? En sånn liten seremoni ?

Jeg tuller bare,men elsker par som jobber sammen for kjærlighet. Jeg er ikke der selv,men ser verdien :-) 

Kan godt markere nå og da faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...