AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Hei! Jeg og crushet mitt (vet ikke om vi er sammen eller hva greia er), har tre dager fri i juli så jeg spurte han om vi skulle finne på noe! Han sa heldigvis ja, så nå må vi finne ut av hvor vi skal dra og hva vi skal gjøre. Siden det er 3 hele dager er jo en kort utenlandstur mulig, ellers har vi bil for å kunne komme oss rundt. Noen som har tips til hvor vi kan dra? Han har nevnt både Riga, London, Island og Amsterdam blandt annet. Noen som har vært her og kan anbefale det evt? For meg er det egentlig hipp som happ hvor vi drar, så lenge det ikke er altfor dyrt. Anonymkode: c837a...23a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Ikke. Skriv. CRUSHET. Dra dit dere vil. Anonymkode: 16e9d...984
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Jeg og min mann dro på vår aller første tur til Budapest, da hadde vi kjent hverandre i litt under et halvt år. Det ble en herlig tur! 😊 Reykjavík kan også anbefales, selvom den islandske kronen har styrket seg mye det siste året, så det er ikke så billig å reise dit lenger. Anonymkode: 928df...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå