Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbe

Anonymkode: 3c156...779

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi! Kom borti noe rart, glem førsteposten.

Har jobbet i bare 2 måneder, og kontrakten går snart ut. Jeg ønsker ikke å forlenge kontrakten, da jobben ikke er noe for meg. Jeg gruer meg hver dag til jobb, og bare går og teller klokka. Sitter i telefonen, og det er så utrolig mye vanskelige spørsmål man får, og det er utrolig mange kunder som er kjeftete og sier akkurat hva de mener!

Gruer meg hver gang til å ta neste telefon, fordi jeg ikke aner hva det dreier seg om, eller hvordan kunden er. Jeg merker at alt dette går utover fritiden. Jeg er nesten ikke glad lenger, og bare gruer meg til jobben neste dag.

Problemet er at jeg slet lenge med å få meg jobb, og det er utrolig godt å ha penger på kontoen igjen... Men helsa mi blir bare verre og verre. Er redd det ikke vil se bra ut på CV'en om jeg slutter etter 2 måneder, men jeg trives virkelig ikke i jobben. Jeg har prøvd og prøvd, men ser ingen bedring.

Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 3c156...779

AnonymBruker
Skrevet

Du søker på andre jobber, og skriver på CVen din at dette var et kort engasjement i forbindelse med blabla (sykdom/omlegging/oppstart/sesongtopp/kampanje eller hva det nå er)

Anonymkode: ba848...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...