Gå til innhold

sluttet med kaffe, grusom hodepine

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nyttårsforsettet mitt var å slutte å drikke kaffe, og jeg begynte, litt forsinket, mandag kveld.

Utover dagen i går, og i dag har jeg hatt skikkelig hodepine, noe jeg ellers aldri har. Våknet med vondt i hodet i dag tidlig, til og med. Det må da være en sammenheng, men hvorfor er det sånn? Og når gir det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare abstinenser.

Pass på å få i deg nok vann.

Det går sikkert over når kroppen vender seg til det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hodepine er et av de vanligste tegnene på kaffeabstinens. Aner ikke hvor lenge det varer.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er helt normalt om du er vant til å drikke kaffe jevnlig. Mange opplever det i helgene når de kutter ned kaffedrikkingen i forhold til inntaket de har på jobb. Det pleier å gi seg etter en dag eller to, bare pass på å drikke rikelig med vann.

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for svar. Joda, jeg har vel hørt en eller gang at hodepine er en kaffeabstinens, men hadde ikke drømt om at det skulle være så vondt så lenge.

Jeg er vel egentlig litt bedre nå, jeg orker jo tross alt å sitte her. Drakk likk cola tidligere i dag, har ikke tenkt at det skal bli noen vane heller, men jeg syntes så synd på meg selv :ler:

Har tidligere drukket kaffe fra tidlig morgen til sene kveld, sikkert et par liter om dagen, så jeg er litt spent på hvordan dette vil gå...

Skrevet

Du burde kanskje heller ha trappa forsiktig ned, avhengig som du er 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
Takk for svar. Joda, jeg har vel hørt en eller gang at hodepine er en kaffeabstinens, men hadde ikke drømt om at det skulle være så vondt så lenge.  

Jeg er vel egentlig litt bedre nå, jeg orker jo tross alt å sitte her. Drakk likk cola tidligere i dag, har ikke tenkt at det skal bli noen vane heller, men jeg syntes så synd på meg selv  :ler:  

Har tidligere drukket kaffe fra tidlig morgen til sene kveld, sikkert et par liter om dagen, så jeg er litt spent på hvordan dette vil gå...

koffein brukes faktisk mot hodepine... hold ut, så går det nok over. helt sikkert abstinenser :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget! :ler:

Jeg har ikke sluttet bare kuttet ned. Men hodepinene sier meg at det var på tide!

Masse vann! og middagshvil :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...