Gå til innhold

Sextilbud fra menn i forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man selv er singel og får muligheter til sex med noen man tilfeldigvis vet er i et forhold.. Er det no-go? Vet jo hvor kjipt det er for hun som sitter hjemme, men samtidig- hadde det ikke vært meg, hadde det vært en annen. Altså mannen er jo utro uansett om jeg sier nei eller ikke, bare med en annen. Og forholdet er jo tydelig dømt nord og ned.

Han vet ikke at jeg vet at han har dame, så dette går mest på om det blir ekstremt moralskt feil av meg å ikke ta ansvar for hans forhold, ved å ha sex med han..?

Anonymkode: 4a803...611

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes alle som vet, har et ansvar.

Anonymkode: aa4a1...bcc

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Forholdet er ikke dømt nord og ned nei; men det er ditt hvis du faller for en utro....for menn som er utro hele livet er kalde og kyniske. Så de leker med menneskers følelser. Og forstår ikke bæret av hva de driver med. 

Anonymkode: 874b0...e78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten så drar de seg kjapt tilbake til kona for å være pleiepasient og baby når de merker spillet blir alvorlig og du er på vei til å falle for de, og da er det rett hjem og kose seg og varte opp kona for da blir de redde for konsekvenser. Så får de sin ego boost. Det er sånn de alle sammen er.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man selv er singel og får muligheter til sex med noen man tilfeldigvis vet er i et forhold.. Er det no-go? Vet jo hvor kjipt det er for hun som sitter hjemme, men samtidig- hadde det ikke vært meg, hadde det vært en annen. Altså mannen er jo utro uansett om jeg sier nei eller ikke, bare med en annen. Og forholdet er jo tydelig dømt nord og ned.

Han vet ikke at jeg vet at han har dame, så dette går mest på om det blir ekstremt moralskt feil av meg å ikke ta ansvar for hans forhold, ved å ha sex med han..?

Du blir da med på at menn som han kan gå bak ryggen på dama si uten konsekvenser. Du tillater dermed denne typen oppførsel, for hadde du ikke gitt etter for det, hadde han ikke fått til utroskapen sin.  Spørsmålet da er om du selv synes det hadde vært greit om DU var i et forhold med en som gikk bak ryggen din på denne måten...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dessuten så drar de seg kjapt tilbake til kona for å være pleiepasient og baby når de merker spillet blir alvorlig og du er på vei til å falle for de, og da er det rett hjem og kose seg og varte opp kona for da blir de redde for konsekvenser. Så får de sin ego boost. Det er sånn de alle sammen er.

Ja, men nå tenkte jeg mest på dama hans. Og dette med at jeg egentlig ikke vet (sånn ovenfor han) at han har dame. Han vet ikke at jeg vet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir da med på at menn som han kan gå bak ryggen på dama si uten konsekvenser. Du tillater dermed denne typen oppførsel, for hadde du ikke gitt etter for det, hadde han ikke fått til utroskapen sin.  Spørsmålet da er om du selv synes det hadde vært greit om DU var i et forhold med en som gikk bak ryggen din på denne måten...

Ja, jeg har selv opplevd utroskap, så jeg vet hvor vondt det er. For min del så la jeg ikke skylden på dama han var utro med, men jeg la skylden på han fordi han ble ikke tvunget til å ha sex med henne, det var opp til han. Og jeg dumpet han etterpå..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har selv opplevd det og enda vurderer du seriøst å ligge med en opptatt fyr? Ta sjansen på at ei dame får det like jævlig pga deg......skikkelig hyggelig du. Hva så om han velger å ligge med ei anna ei, da har i allefall ikke du vært med å ødelegge livet til noen. 

Anonymkode: 6bc5b...173

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen skal bidra til utroskap. Gi han heller en belærende strofe om at han får skjerpe seg med å søke sånt når han har en dame som sannsynligvis elsker han og tror det beste om han, si at om han spør deg en gang til sier du fra til dama hans for dette er feil.
Om alle kvinner kunne hatt denne moralen, hadde vi sluppet respektløse menn som ødelegger en medsøster (og en dag kanskje oss selv) følelsesmessig for resten av livet.

Anonymkode: ba0b0...932

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har selv opplevd utroskap, så jeg vet hvor vondt det er. For min del så la jeg ikke skylden på dama han var utro med, men jeg la skylden på han fordi han ble ikke tvunget til å ha sex med henne, det var opp til han. Og jeg dumpet han etterpå..

Hvordan kan du da vurdere det, når du har opplevd det selv? Virker ikke som det gikk så innpå deg når du vurderer det...

Og en ting til : hadde dette vært en du lenge hadde hatt følelser for, hadde det vært noe annet, men når det tydeligvis "bare" er sex, hvordan kan du da vurdere det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så når de har fått ego boost sex og spenning så kommer dårlig samvittighet og de må ha flink periode. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor lett det er å få sex så trenger det jo ikke være ekstremt moralsk feil for at man ikke bør gjøre det.  Selv er jeg uansett ikke interessert i å ha sex med menn jeg ikke kan respektere uavhengig av om det er meg eller noen andre han har gjort urett mot.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men nå tenkte jeg mest på dama hans. Og dette med at jeg egentlig ikke vet (sånn ovenfor han) at han har dame. Han vet ikke at jeg vet. 

Det Spiller ingen rolle hva han vet, eller hvor utro han er ellers...  DU har også et moralsk ansvar !!!   Du avslører at du bare er opptatt din egen lyst og ditt eget ego, (du er ikke engang forelsket, men kun ego sex..) Hvorfor sex med en opptatt mann? Du har jo ingen respekt for andre menneskers forhold når du tillater deg å ha sex med en opptatt mann.... !  

Anonymkode: 5c068...820

• Liker 1
Skrevet

Skjer meg hele tiden, og ofte fra menn man ikke kunne tenkt seg var involvert i utroskap. Bare en ting å gjøre og det er å overse fyren totalt og hvis ikke det går vise sms/meldingene til dama hans.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du ligge med noen som er i et forhold? Ta heller og Finn deg noen som er ledige på markedet. Og si ifra til den stakkars partneren til den som er utro.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg aldri i livet gjort. Helt ærlig syns jeg det sier ekstremt mye om folk som velger å ligge med mennesker de vet har en partner. Det er ekstremt ondskapsfullt og vitner om total mangel på empati. Hadde jeg gjort det fordi jeg ikke visste vedkommende var opptatt hadde jeg varslet kjæresten/samboeren i etterkant.

Anonymkode: 24a47...b29

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er hvis begge er utro, både mannen og damen er utro mot sine. Da er begge kyniske og kan nyte hverandre... :sengekos:

Anonymkode: 0d1fc...95c

AnonymBruker
Skrevet

Hvem i huleste klarer å finne en mann som bevisst er utro attraktiv i utgangspunktet, selv kun for sex? Så desperat blir jeg aldri.

Har også opplevd å få tilbud fra menn i forhold, og har da lekset opp for dem hva slags drittsekker jeg syns de er, og at damene dems virkelig fortjener bedre enn dem.

Anonymkode: 44ba0...503

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ha heller sex med en singel mann, er da utrolig mange single menn som gjerne vil ha sex.

Anonymkode: 9f161...f8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo det er moralskt feil. 

Anonymkode: 5ebfb...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...