AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Så på en video, og plutselig kom det en skikkelig lavbudsjettsreklame på over SEKS MINUTTER fra Coca Cola (skulle tro at de ville legge litt mer innsats i en reklame). Seriøst? Et par minutter kan jeg skjønne, men SEKS? Bare lukket hele fanen og droppet å se videoen jeg egentlig skulle se (en Youtuber jeg følger). Er det han som har bestemt dette, for å håve inn mer i reklameinntekter? Helt hinsides all fornuft. Anonymkode: ee2d9...edb
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Jeg er mest sjokkert over at det finnes folk som ikke blokkerer reklame. Hvis youtube vil ha pengene mine får de la meg få betalt konto som i statene.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 48 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg er mest sjokkert over at det finnes folk som ikke blokkerer reklame. Hvis youtube vil ha pengene mine får de la meg få betalt konto som i statene. Jeg har uBlock, og får fortsatt reklame. Hvordan blokkerer du? Anonymkode: ee2d9...edb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har uBlock, og får fortsatt reklame. Hvordan blokkerer du? Anonymkode: ee2d9...edb uBlock? Aldri hørt om en gang. Hvorfor ikke AdBlock? Det kan jeg skrive under på at fungerer. Anonymkode: 1492b...d47
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: uBlock? Aldri hørt om en gang. Hvorfor ikke AdBlock? Det kan jeg skrive under på at fungerer. Anonymkode: 1492b...d47 Vet ikke hvorfor jeg har uBlock. Hadde AdBlock før. Installerte AdBlock nå, men hvordan fjerner jeg evt uBlock? Firefox. Anonymkode: ee2d9...edb
newblack Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Har aldri vært borti å ikke kunne spole forbi en reklame som varer i flere minutter. Har vært borti flere sekunder, men hvis en reklame varer i ett minutt eller mer, så vil det alltid komme opp en spoleknapp etter noen sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå