Naken Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 I dag gikk vi tom for for til Idefix, vi har brukt Eukanuba. Jeg dro avsted for å kjøpe nytt, men så hadde de ikke Eukanuba! De slutta med det, fordi det visst er så mange hunder som reagerer på det!! Dermed ble det Hills i stedet. De anbefalte det. Er det et godt for? Tror dere det vil gå bra å bytte? Det blir jo rett over fra Eukanuba til Hills, uten noen overgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 Hæ? Slutte med Eucaneba? Det må være kun den butikken i så fall? E er jo et veldig populært for. Men uansett. Byttet går nok bra. Han kan bli litt dårlig i magen noen dager, men ikke noe verre om han ikke reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har en hund med eksem og han har bestandig fått Hill's, ble anbefalt å gå over til Eukanuba for det er det nesten ingen hunder som reagerer på sa min vetrinær. Sikkert mange forskjellige meninger men synes forklaringen du har fått høres noe rar ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har en hund med eksem og han har bestandig fått Hill's, ble anbefalt å gå over til Eukanuba for det er det nesten ingen hunder som reagerer på sa min vetrinær. Sikkert mange forskjellige meninger men synes forklaringen du har fått høres noe rar ut Jasså.., motstridende meldinger her altså. ...men jeg husker å ha lest en plass her på kg også at Eukanuba er det foret flest hunder reagerer på. (Lurer på om det var i en tråd som handlet om om "Labb" hundefor er bra eller ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 Min hund får Hills - her om dagen måtte jeg kjøpe Eukanuba fordi butikken jeg var i kun førte det merket. Prøvde det i 2 dager - hunden min kastet opp begge ganger så jeg kastet det rett i bosset. Kun Hills på min hund - de gir til og med smaksgaranti - du får pengene igjen om hunden din ikke liker/tåler foret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har i mange år brukt Eukanuba og ikke hatt noen problemer. Men vet at Euk. fikk en del hets for en tid tilbake ( noe med dyremishandling av forsøks dyrene ). Byttet for noen mnd siden over til Olivers. Utrolig deilig å få foret levert på døra, samt noen lapper billigere. Gjør ingen ting. Men det aller viktigste er at bikkjene fungerer godt på dette foret også. Hill`s er nok like bra som Eukanuba. Håper det går bra med forbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Håper det går bra med forbytte. Har gått finfint til nå, takk! Han var helt vill over Hill's!! Holdt på å bite av meg fingrene av bare iver, da jeg skulle teste et par biter på ham. Han har rensket skålen ved alle måltidene, på rekordtid, siden vi begynte med hills i går, så han er i alle fall kjempefornøyd selv! (La merke til at avføringen hans er lysere nå,- håper ikke det er noe dårlig tegn..., den er ellers helt normal.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 7. januar 2005 #8 Del Skrevet 7. januar 2005 Hunden min fikk byller over hele seg av Hills. så det foret kommer ikke inn døra her engang! Eucanuba er det eneste tørrforet hun tåler av de jeg har prøvd. Forer vanligvis med Vom&Hundemat som er et rått kjøttfor! Helt topp! Går vi tomme så bruker vi Eucanuba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Hunden min fikk byller over hele seg av Hills. så det foret kommer ikke inn døra her engang! Eucanuba er det eneste tørrforet hun tåler av de jeg har prøvd. Forer vanligvis med Vom&Hundemat som er et rått kjøttfor! Helt topp! Går vi tomme så bruker vi Eucanuba. Aoutch!! høres ille ut! Vil tro at det var et ekstremt tilfelle av allergi eller no' på din hund da,- for så ille kan det jo bare ikke være, sånn for de fleste hunder,- da hadde det jo ikke vært brukt av noen. Men ellers så merker vi fakttisk at han produserer en del mer "bajs" nå enn han gjorde før han startet med Hills, så vet ikke helt om det er noe der.. Vi får se etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 8. januar 2005 #10 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå er min lille frøken veldig følsom på for, men har hørt om endel som får kløe av Hills, så vær litt obs. Men vet også om mange som bruker det og er superfornøyd! Hundefor kan man jo diskutere i det uendelige, og det er så individuellt hva som passer. Lykke til med nytt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå