AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jeg har to hunder. Det er en tispe og en hann. Det er 2år mellom de. De har vokst opp sammen. Jeg fikk de for 6mnd siden. Ca 2mnd etter fikk jeg kjæreste. Nå bor vi mest hos meg. Vi går ofte tur sammen og han aktiviserer de inne (leker osv). Men i helgene når han jobber og jeg og hundene er alene, så synes jeg personligheten til tispen min endrer seg. Når hundene, kjæresten og jeg er sammen så får de begge litt mer oppmerksomhet, da vi kan kose med hver vår hund samtidig, leke osv. Men når det kun er meg så virker det som hun blir mye mer sjalu på han når han får oppmerksomhet fra meg. Hun grynter/knurrer når han får oppmerksomhet og ikke hun. Hun dytter han vekk. Hun hopper ofte opp på han og jokker. Han gjør ikke noe med det, virker som han ikke bryr seg. Hun virker rett og slett mer stresset også. Derfor lurer jeg på om dette er vanlig? Kan det hende at hun prøver å vinne oppmerksomheten min? Og føler hun slipper dette når vi er to personer som kan gi hver vår/begge samtidig oppmerksomhet? Og hvordan kan jeg få slutt på det? Det er jo ikke bra for henne å stresse og det er heller ikke kjekt når hun blir sjalu på han. Jeg prøver å fordele oppmerksomheten likt. Anonymkode: 95cef...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå