Furstina Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Vad köper man/ni i gåva till era egna barn på 1-års dagen? Jag behöver idéer.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Kjøpte en boks med duplo klosser + en joggedrakt. Han skjønte ikke så masse likevell... Mayamor ikke innlogget
Vimsevips Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 duplo, togbane (vi kjøpte en kasse, og delte den i tre, så fikk ho litt til 1 årsdag, jul og 2 årsdagen), bøker, radiostyrt bil (pappa kjørte, Vesla løp etter).
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 Det betyr vel ikke noe hva dere kjøper for barnet forstår jo ikke att dette er en gave h*n får pga fødselsdag. Jeg ville kjøpt noe h*n trengte. Gaver får som regel ettåringer nok av likevell.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Jeg la nettop ut en link her ang. gave til baby. Har tenkt å kjøpe gyngehest til dattern min når hun blir 1 (og tantebarnet). Helst av en slik kvalitet at hun kan gi den til sitt første barn når hun blir voksen. Jeg syns det er tull at ungene ikke skal få noe skikkelig selv om de ikke forstår så mye i øyeblikket. Det kommer dager etter disse da de forstår mer, og syns det er hyggelig å ha et minne om slike merkedager.
kitty Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 Vi har tenkt å kjøpe en orntlig parkdress og noen gode utessko til minsten som nå er 10 mnd. Så blir det noen greie småleker i tillegg tenker jeg.
Furstina Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2005 Det blev en BOK! En tjock liten bok med bilder på ansikten, kläder, leksaker, djur och lite annat som finns i en ettårings liv. Så fick han uteskor och en skidluva men inte i paket. Vi hade ett litet firande eftersom vi har liten familj här och vi håller på att flytta men jag ville markera dagen lite i alla fall. Hade vi haft mer familj här så hade han säkert fått drösvis med paket men nu blev det nog bara 4-5 st. tack för förslagen (Briotåg och kläder fick han i julklapp av besteföräldrarna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå