Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Til høsten har jeg satt opp 9 valg, og ett av de er fonetikk ved NTNU. Jeg syns språk og uttale er ganske interessant, men jeg har skjønt at fonetikk er en ganske..Hva skal jeg si..Et ganske nørd studie :P 5 plasser eller noe sånt, og alle kommer inn. Hvertfall sitter jeg nå og er litt nervøs for at jeg ikke kommer inn på noe av det andre jeg har søkt på (jeg gjør sikkert det da), og lurer derfor på om noen har studert fonetikk og kan fortelle litt om det? Hvilken retninger en kan gå videre? Og er det et veldig tørt studie? Hvordan er det å ha så liten klasse? 

Anonymkode: 48d9f...c7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først av alt: Fonetikk som felt er fantastisk!

Men fonetikk-lærerne på NTNU er kjent for å være lite pedagogiske, så du må være forberedt på et hardt opplegg. Jeg byttet over til psykologi etter 1.året pga trivsel og jobber med mye av det samme nå, men med mye hyggeligere lærere og større miljø. 

Mulig det er andre som underviser der nå, så om du synes feltet er interessant så gjør det :) Det er trist at fonetikk står i fare for å legges ned, så veldig fint at flere søker!

Anonymkode: 45f8a...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...