AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Sendte nettopp noe HELT KOMPLETT FEIL til feil person på instagram. Om jeg nå blokkerer vedkommende, vil h*n da fortsatt kunne se at den er fra min bruker? Åherregud nå faller jeg om her. Kriiiiiiiiise Anonymkode: 041e2...7ee
Gjest Ravna Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Ravna skrev: Du kan slette det fra din side men de vil fortsatt se det (etter det jeg forstår av insta). Ingen mulighet til å le det bort? Nei, dette kan ikke spøkes bort. 😂 Så da har jeg altså nettopp røpt følelsene mine om vedkommende, til vedkommende, og ikke venninna mi - som var i chatten rett over. Flaksen min strikes again. Nå går jeg å legger meg åherregud. Anonymkode: 041e2...7ee 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte nettopp noe HELT KOMPLETT FEIL til feil person på instagram. Om jeg nå blokkerer vedkommende, vil h*n da fortsatt kunne se at den er fra min bruker? Åherregud nå faller jeg om her. Kriiiiiiiiise Anonymkode: 041e2...7ee Hvorfor det? Og nå står de og slafser på tyggisen sin, på jobb og tar bilder av folk igjen. Kan ikke vi på kg få noen bilder av dere da godtfolk? Anonymkode: 2e1cf...e16
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Skrevet 25. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette kan ikke spøkes bort. 😂 Så da har jeg altså nettopp røpt følelsene mine om vedkommende, til vedkommende, og ikke venninna mi - som var i chatten rett over. Flaksen min strikes again. Nå går jeg å legger meg åherregud. Anonymkode: 041e2...7ee He He. Ikke bruk chatten. Det er nok bare tull der. Bruk tlf og SMS i stedet. Anonymkode: 2e1cf...e16
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 Huffameg jeg skjønner du er stressa Ts, men universet fikset nok dette for deg 😂 Anonymkode: 82848...962 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffameg jeg skjønner du er stressa Ts, men universet fikset nok dette for deg 😂 Anonymkode: 82848...962 Universet left me at 'seen' for typ 10 minutter siden. Synd helga nettopp har vært, ikke helt innafor å tømme vinflaska på en søndag. Helt ærlig, nå mister jeg grepet her. Muuulig å bli så korka Anonymkode: 041e2...7ee 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Man kan jo slette meldingen man har sendt. Såvidt jeg har forstått slettes den da også hos mottaker og personen vil ikke se den om han ikke allerede har åpnet den. Correct me if im wrong. Anonymkode: efc72...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #9 Skrevet 26. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo slette meldingen man har sendt. Såvidt jeg har forstått slettes den da også hos mottaker og personen vil ikke se den om han ikke allerede har åpnet den. Correct me if im wrong. Anonymkode: efc72...8d5 Jo, det stemmer. Anonymkode: a9577...5bc
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #10 Skrevet 26. juni 2017 Men det har ikke en funksjon! Ingenting med programmet er noe bra. Det er å kjedelig og så uinteressant og ingen jeg vet om gidder å bruke Instagram. Det som er litt søtt er at masse vakre folk kan sende hverandre hjerter så det får den gjort. Den får sendt masse røde hjerter til folk og det er jo hyggelig for alle. Ellers har anonym rett. Anonymkode: 2e1cf...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå