AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 For ikke så lenge siden dukket det opp en film snutt av noen venn/venninner og 2-3 bilder av en annen venn/venninne på nettet. Det er egentlig ikke noe galt med bildene men jeg vet at de selv ikke vil bli tatt bilde av i prøverom, når de er ute, når de spiser, på dass, osv og sånne bilder ville de ikke tatt av seg selv. Spesielt ikke av siklende menn som sjikanere kvinner bak en skjerm. Ikke av noen uten tillatelse faktisk. Det er ikke lov og enkelte steder har foto-forbud. Så jeg forsket en del på dette: Mange av de som gjør sånt har faktisk ikke et liv. De er noen tapere. Jeg kan jo begynne å gjøre det samme med dem. De stiller seg faen meg bak jenter i prøverom og tar bilder av folk uten tilatelse. De gjør det ganske ofte. De bryter loven. Samme loven gjelder på nett som i det virkelige liv. Husk at vi ser rett og slett ned på dere og kan jo begynne å gjøre det samme med dere. Jeg har heldigvis i sammen med noen funnet ut av hvem som gjør sånt og de skal få smake sin egen medisin sånn bilde-aktig! Det er ikke lov!! Anonymkode: c7a27...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå