AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Hei jeg og min man prøver å få barn sammen, vi har prøvd i noen månader nå, men vi har ikke fått til. Jeg har nesten regelmessig mensen, jeg pleier å få det fra 19-22 er sted mellom der hver måned. Så spørsmålet mitt nå er hvor mye samleie jeg og mannen min må ha sammen etter menstrasjon for at vi skal lykkes ? Når har jeg eggløsning? I eggløsningsperioden hvor mye samleie må vi ha ? Tusen takk for allt av svar Anonymkode: 758f4...31e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Hei! Jeg og min mann prøver også. Jeg vil anbefale deg å tempe og bruke eggløsningstester. Det sies det skal hold med samleie annen hver dag, jeg personlig blir litt leit heile prøvingen og vi har bestemt oss for å ha sex for kosen sin del, og ikke stresse sånn med det. Eggløsningstester får du kjøpt blant annet på billigetester på nett . Lykke til med prøvingen :-) Anonymkode: dd07c...6be
malla1989 Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 De fleste har eggløsning cirka 14 dager før menstruasjon. Du kan kjøpe eggløsningstester på apotek eller nett. Gode, billige strimmeltester finnes på www.billige-tester.no Det er helt normalt å bruke opp til 1 år før man blir gravid. Det aller beste er å ha sex i dagene før eggløsning. Når man får positiv eggløsningstest vil normalt egget slippe 12-48 timer etterpå. Lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Hei! Jeg vil anbefale deg å ikke bruke eggløsningstester eller temping. Dette ser ut til å gå helt til hodet på folk og er ikke godt for noe😓 Slapp av og lev normalt og ha sex minst annenhver dag fra ca en uke etter 1.dag i siste mens frem til 1 uke før forventet mens. Selv prøvde jeg å få til så ofte som hver dag, men ble også annenhver dag noen ganger👍🏻 Stemmer som noen skriver over her at mange har eggløsning ca 14 dager før forventet mens, men noen får dette før eller så mye som en uke etter😊 Lykke til! Anonymkode: bb913...4af
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Hvorfor leser du ikke heller svarene du allerede har fått, fremfor å starte nye helt like tråder hele tiden? Jeg har skrevet dette i din identiske tråd: hvis du alltid får mensen et sted mellom 19.-22., har du en syklus på ca 30-31 dager i gjennomsnitt, da har du sannsynligvis egggløsning i uka 1.-8. hver mnd. Og bør ha sex hver eller annen hver dag den uka. Anonymkode: 720dd...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå