Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

?

Endret av stf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utifra hva du har skrevet her inne, så er det kanskje best å la jenta være. Min mening.

Anonymkode: 468d5...ef1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Støtter kommentaren over. La kvinna være. 

Anonymkode: eff9e...d30

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, Steffieboy skrev:

Har riktignok ikke superbruker på sukker, så kan ikke kontakte henne, men så har hun uansett ikke vært pålogget på over 2 mnd.

Jeg kommer nok aldri til å tørre det, men det beste hadde vel vært å kontakte henne i virkeligheten, og si at "jeg så deg på sukker" osv, og ta det derfra? Eller bedre å kontakte på sukker?

1) Om hun ikke har vært pålogget på over 2 mnd og likevel har konto så er jo sjansen stor for at hun dater en fyr. 

2) Om du skulle prøvd deg på henne så ikke si "så deg på sukker". Da har du jo sagt "Du hadde ikke svart meg på sukker så prøver meg i virkeligheten slik du må svare meg ansikt til ansikt".  Om du skal prøve deg på henne utenfor sukker så må du jo late som om du ikke har sett henne på sukker. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter på en måte de over. Men på den andre siden så må du ta sjangser i livet. Er flere damer jeg har tenkt det samme som deg. Så feiget jeg ut. Så viste det seg faktisk at hun ene var forelsket i meg og at jeg gikk glipp av en unik mulighet. Hun andre møte jeg mange år sener på fylla og sa hun alltis hadde likt meg.

Så jeg hadde tatt sjangsen. Ingenting negativt som skjer om du failer. Failer du så lærer du av det og får bedre selvtillit og drive. Så bare kjør på. Om det går dårlig, fuck it. Ta sjangsen

Anonymkode: e9794...503

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
  • Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Steffieboy skrev:

Jaha, så snilt av dere..

Sannheten svir, hva forventet du egentlig? :)

Om hun blir aktiv igjen på sukker og du er forberedt på avslag skader det ikke å sende en liten melding der. Men å ta kontakt i "virkeligheten" og si at du så henne på Sukker tror jeg ikke vil øke sjansene dine, for å si det slik :)

Skrevet
7 minutter siden, JackIost skrev:

Om hun blir aktiv igjen på sukker og du er forberedt på avslag skader det ikke å sende en liten melding der. Men å ta kontakt i "virkeligheten" og si at du så henne på Sukker tror jeg ikke vil øke sjansene dine, for å si det slik :)

Men sannheten er jo ikke nødvendigvis at det beste er å ikke ta kontakt. Jeg hadde riktignok droppet å si "så deg på sukker", men det skader da virkelig ikke å vise interesse likevel. Han har ingenting å tape på det.

Skrevet
16 minutter siden, JackIost skrev:

Spesielt å snakke om "sannheten" når de kun har kommet med sine personlige meninger. 

Skrevet
1 time siden, Ferny skrev:

Men sannheten er jo ikke nødvendigvis at det beste er å ikke ta kontakt. Jeg hadde riktignok droppet å si "så deg på sukker", men det skader da virkelig ikke å vise interesse likevel. Han har ingenting å tape på det.

Nei, man har jo ikke noe å tape, annet enn sin egen stolthet :)

Man kan fint forsøke å ta kontakt, men å sende melding til en inaktiv profil eller å ta kontakt i "virkeligheten" for å si at man har sett vedkommende på Sukker vil nok ikke akkurat være oppskriften på suksess :) 

Skrevet
1 time siden, Superbruker6 skrev:

Spesielt å snakke om "sannheten" når de kun har kommet med sine personlige meninger. 

Om du synes rådene du har fått er dårlige kan du bare la være å følge dem. Men det er ingen som har ment å være ekle her, bare forsøkt å gi deg realistiske forventinger :)

Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2017 den 12.47, Superbruker6 skrev:

Joda, men noen ganger må man gå i seg selv. Som ts burde. Hva kan han tilby denne jenta? Han er uten jobb, og er svært negativ i sin fremtoning.

Han må gjerne ta kontakt, for så å bli avvist, men lurt å forberede seg mentalt på det. Så ikke knekken blir for stor.

Anonymkode: 468d5...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...