AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Hei! Nå har jeg endelig kommet meg på Tinder, og skjønner at det er enklere å få kontakt med folk der kontra typisk nettdating. Men jeg sliter litt med å forstå hva menn legger i det de skriver. Så kan man jo si at det vil avhenge av person osv., men jeg lurer generelt: Hvis dere matcher med noen, sender typ 2 meldinger (hei, hvordan går det-type meldinger) og så spør han noe ala "når skal jeg ta deg med ut på en drink?", betyr det som jeg tenker ("hei, jeg vil sjenke deg og pule"), eller er dette en ny type kaffedate som jeg ikke skjønner meg på? Og ja, dette er alvorlig ment. Dette er milevis unna min komfortsone og jeg er redd for enten å overtolke (og da gjerne i negativ retning) eller å feige ut på noe som kanskje hadde et potensiale som jeg ikke så, hvis det gir noen mening.. Anonymkode: 9d93e...8cd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Det er tross alt en del på Tinder som bare leter etter noen å ha uforpliktende sex med. Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Det samme vil jeg si gjelder noen som vil ta deg ut på en drink uten å engang vite grunnleggende detaljer om deg og dit liv. Kommer helt ærlig aldri til å møte noen fra Tinder ved å kun ha sendt to meldinger med dem. Det er mange som man gjerne synes ser bra ut, men sjansen for at jeg ikke passer med dem er stor; og enda større om vi nesten ikke har chattet noe i det hele tatt! Når man matcher med noen på Tinder vet man endre mindre om det kan være noe kjemi der enn om man kun møter på noen på gaten eller matbutikken som ber om nummeret ditt, og personlig synes jeg at man kaster bort mye tid om man ikke prøver å bli litt bedre kjent med personen over meldinger før man eventuelt også møter hverandre. Jeg er nok litt ekstra negativ noen ganger; de aller fleste jeg matcher med bare antar jeg er ute etter sex. Og det kan hende det ikke er sant, men jeg stoler ikke lett på andre mennesker - og i alle fall ikke menn jeg møter på Tinder. Anonymkode: 82fc5...66b
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er tross alt en del på Tinder som bare leter etter noen å ha uforpliktende sex med. Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Det samme vil jeg si gjelder noen som vil ta deg ut på en drink uten å engang vite grunnleggende detaljer om deg og dit liv. Kommer helt ærlig aldri til å møte noen fra Tinder ved å kun ha sendt to meldinger med dem. Det er mange som man gjerne synes ser bra ut, men sjansen for at jeg ikke passer med dem er stor; og enda større om vi nesten ikke har chattet noe i det hele tatt! Når man matcher med noen på Tinder vet man endre mindre om det kan være noe kjemi der enn om man kun møter på noen på gaten eller matbutikken som ber om nummeret ditt, og personlig synes jeg at man kaster bort mye tid om man ikke prøver å bli litt bedre kjent med personen over meldinger før man eventuelt også møter hverandre. Jeg er nok litt ekstra negativ noen ganger; de aller fleste jeg matcher med bare antar jeg er ute etter sex. Og det kan hende det ikke er sant, men jeg stoler ikke lett på andre mennesker - og i alle fall ikke menn jeg møter på Tinder. Anonymkode: 82fc5...66b Er ikke å se film kode for å pule da? Filmdate ender alltid med sex, eller at jeg sovner.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Det betyr "Hei, la oss møtes fortest mulig for å pule". Anonymkode: f2acc...1c8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Skrevet 25. juni 2017 16 minutter siden, amativeReflection skrev: Er ikke å se film kode for å pule da? Filmdate ender alltid med sex, eller at jeg sovner. Eh jo, det var jo det hun skrev.... Anonymkode: 8f9e7...675 1
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh jo, det var jo det hun skrev.... Anonymkode: 8f9e7...675 Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Ah, jeg leste det som ute etter noe mer enn å se film... Ser nå forvirringen min. Noe mer betyr sex når kvinner snakker.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Ah, jeg leste det som ute etter noe mer enn å se film... Ser nå forvirringen min. Noe mer betyr sex når kvinner snakker. Det betyr "ikke ute etter noe mer enn sex" Syntes du ikke vårt kvinnespråk er like innlysende som vi syntes? Anonymkode: 7bb89...2ed
Blablab Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 2 meldinger er som oftest litt for rask for meg, men har vært på et par av dem. Synes chatting er kjedelig og klarer ikke å finne ut om vi har kjemi gjennom en skjerm. Så jeg synes det er like greit å møtes raskt.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tross alt en del på Tinder som bare leter etter noen å ha uforpliktende sex med. Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Det samme vil jeg si gjelder noen som vil ta deg ut på en drink uten å engang vite grunnleggende detaljer om deg og dit liv. Kommer helt ærlig aldri til å møte noen fra Tinder ved å kun ha sendt to meldinger med dem. Det er mange som man gjerne synes ser bra ut, men sjansen for at jeg ikke passer med dem er stor; og enda større om vi nesten ikke har chattet noe i det hele tatt! Når man matcher med noen på Tinder vet man endre mindre om det kan være noe kjemi der enn om man kun møter på noen på gaten eller matbutikken som ber om nummeret ditt, og personlig synes jeg at man kaster bort mye tid om man ikke prøver å bli litt bedre kjent med personen over meldinger før man eventuelt også møter hverandre. Jeg er nok litt ekstra negativ noen ganger; de aller fleste jeg matcher med bare antar jeg er ute etter sex. Og det kan hende det ikke er sant, men jeg stoler ikke lett på andre mennesker - og i alle fall ikke menn jeg møter på Tinder. Anonymkode: 82fc5...66b 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Nå har jeg endelig kommet meg på Tinder, og skjønner at det er enklere å få kontakt med folk der kontra typisk nettdating. Men jeg sliter litt med å forstå hva menn legger i det de skriver. Så kan man jo si at det vil avhenge av person osv., men jeg lurer generelt: Hvis dere matcher med noen, sender typ 2 meldinger (hei, hvordan går det-type meldinger) og så spør han noe ala "når skal jeg ta deg med ut på en drink?", betyr det som jeg tenker ("hei, jeg vil sjenke deg og pule"), eller er dette en ny type kaffedate som jeg ikke skjønner meg på? Og ja, dette er alvorlig ment. Dette er milevis unna min komfortsone og jeg er redd for enten å overtolke (og da gjerne i negativ retning) eller å feige ut på noe som kanskje hadde et potensiale som jeg ikke så, hvis det gir noen mening.. Anonymkode: 9d93e...8cd Kan dere ikke bare skrive at dere ikke er ute etter ONS da? At dere søker nor langvarig, seriøst etc? Tviler på at de som kun er ute etter sex gidder bruke tid på dere da Anonymkode: 47c46...f1c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #10 Skrevet 25. juni 2017 40 minutter siden, amativeReflection skrev: Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Ah, jeg leste det som ute etter noe mer enn å se film... Ser nå forvirringen min. Noe mer betyr sex når kvinner snakker. Nei. "noe mer" betyr at de vil ha forhold/ønsker noe seriøst. Hun skrev at film betyr sannsynligvis at de IKKE er ute etter "noe mer", altså noe mer/annet enn sex. At når en mann ber en på film eller drink, så er han sannsynligvis "bare ute etter sex" , og ikke "noe mer" enn det . Anonymkode: f2acc...1c8 1
ajarRun Skrevet 25. juni 2017 #11 Skrevet 25. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. "noe mer" betyr at de vil ha forhold/ønsker noe seriøst. Hun skrev at film betyr sannsynligvis at de IKKE er ute etter "noe mer", altså noe mer/annet enn sex. At når en mann ber en på film eller drink, så er han sannsynligvis "bare ute etter sex" , og ikke "noe mer" enn det . Anonymkode: f2acc...1c8 Fryktelig forvirrende. Men kommer ikke forhold av seg selv hvis hun er hyggelig etter sex?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #12 Skrevet 25. juni 2017 1 time siden, amativeReflection skrev: Om du matcher med noen, og de melder deg om å få "komme å se en film" så vet du med stor sannsynlighet at de ikke er ute etter noe mer. Ah, jeg leste det som ute etter noe mer enn å se film... Ser nå forvirringen min. Noe mer betyr sex når kvinner snakker. Anonymkode: 224d9...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå