AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jeg skal på date neste helg og håper på en måte at det ender til sengs. Så jeg vil være forberedt og barbere underlivet. Men samtidig vil jeg ikke at han skal tro at det var det jeg håpet på og var forberedt nedentil. Og det blir jo ganske åpenbart dersom jeg er nybarbert før daten. Burde jeg gå for glattbarbert likevel? Eller 3-dagers? 3 dagers er også safe, da er det ikke for mye og det ser ikke ut som jeg ventet sex.. noen tanker? Anonymkode: 6cc2e...a27
kvinneguide Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Er det noe å tenke på, hva vet vel han om du vanligvis barberer hver dag eller hver tredje? 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Barbert selvfølgelig. Barberer du deg ikke hver dag uansett?? Anonymkode: ea5c2...aad
Dark Angelina Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Hvorfor ikke bare barbere seg? Han kan da umulig vite om dine vaner rundt barbering, og om du alltids er glattbarbert. Og om det skulle ende til sengs, så er det jo noe han også har håpet på. Så.. jeg ser ikke helt problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Skrevet 25. juni 2017 Barber. Han kommer ikke til å tenke på at du "håpet" på sex pga av det. Han kommer ikke til å tenke noe rundt det. Anonymkode: 68d75...32c
Gjest Overrasket Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 Du har ikke tenkt på at det faktisk kan være litt sexy om det kanskje kan virke som om du planla/håpet på å ha sex med ham?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 Det spiller vel ingen rolle om han skjønner at du håpet på sex? Personlig ville jeg gått med 3-10 dagers okke som Anonymkode: 5b37f...be9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på date neste helg og håper på en måte at det ender til sengs. Så jeg vil være forberedt og barbere underlivet. Men samtidig vil jeg ikke at han skal tro at det var det jeg håpet på og var forberedt nedentil. Og det blir jo ganske åpenbart dersom jeg er nybarbert før daten. Burde jeg gå for glattbarbert likevel? Eller 3-dagers? 3 dagers er også safe, da er det ikke for mye og det ser ikke ut som jeg ventet sex.. noen tanker? Anonymkode: 6cc2e...a27 Hvorfor ikke det. Glattbarberer du deg merker han at du har gjort deg klar for ham noe som bare er posetivt. Har mange ONS med damer som både er glattbarbert, matchende og utfordrende undertøy. Det er ikke tilfeldig og vi menn syns bare det er digg. Ta å barber deg du og bruk noe deilig undertøy. Vi setter pris på det Anonymkode: 164ea...664
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #9 Skrevet 26. juni 2017 Er det en ting jeg kan garantere deg, så er det at han ikke begynner å fundere på hvorfor du var glatbarbert når han har fått av deg trusen og er i full gang der. Anonymkode: 71a1d...c5c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #10 Skrevet 26. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en ting jeg kan garantere deg, så er det at han ikke begynner å fundere på hvorfor du var glatbarbert når han har fått av deg trusen og er i full gang der. Anonymkode: 71a1d...c5c Kanskje han er av den filosofiske typen og stopper opp når han forsiktig (eller vilt, alt ettersom) trekker trusa til TS ned og ser at hun er barbert og stryker seg litt på haken og sier: "hmmm... dette må vi snakke litt om. Pleier du å barbere deg eller håpet du på at det skulle bli sex på deg?" Anonymkode: 8afae...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #11 Skrevet 26. juni 2017 Eh... Lar alle alt gro når de ikke har fast partner? Jeg pleier å holde meg velstelt uansett jeg. Ikke helt glattbarbert riktignok, men veltrimmet. (det er ikke alle menn som liker glattbarbert forresten, så det er vel det eneste problemet jeg kan se. For noen er helt hårløst turnoff fordi det gir assosiasjoner til barn. Så jeg ville kanskje spart en liten dusk om jeg var deg.) Anonymkode: ce228...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå