Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

for to år siden møtte jeg en kjempe bra mann, vi hadde en fantastisk kjemi, men før jeg tillot meg å få følelser for han, avsluttet jeg det, pga alders forskjell. han var 21, jeg var 26.

han fikk kjærlighetssorg i et halvt år etter dette.. før han flyttet og fikk seg kjæreste. de slo opp i vinter, og etter det har jeg tenkt mye på han.
"bordet snudd"... han er nå blitt 23, og jeg er 28. for en måned tid siden, kom han til der jeg bor, før han kom, fikk jeg nesten ikke til å sove, for jeg gledet meg så. 
Vi hang i sammen og flørtet litt sammen med venne gjengen vår, før han sa han hadde fått ny dame.
jeg ble helt sjokket.
tingen er nå... jeg fikk vite at han hadde sagt til en felles venn av oss, at forholdet han var i nå, var ikke noen han kom til å gifte seg med..

så....

burde jeg holde meg vekke fra han, eller burde jeg gi beskjed til han at jeg tror jeg har følelser for han?
er det lett å få følelser for noen som en tidligere har hatt følelser for?

dette spinner i hodet mitt hele dagene... bør jeg bare holde meg vekk i fra han?

noen som har vært i lignende situasjoner?

Endret av Ingmjo
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som utnytter jenter og lurer de ved å late som han er seriøs og er i forhold med de til han finner seg noe annet, er en mann ihvertfall JEG ville holdt meg unna.... Utrolig utspekulert og uvoksent.

Anonymkode: ba870...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...