AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Tidligere denne uka så inviterte en fyr meg på date, altså date for første gang. Jeg dro til ham, vi hadde god kjemi og snakket lett, hadde sex, men forsatte å ha det koselig med film, prat og kos - hadde sex igjen og sov over hos ham. Dagen etter så lå jeg likeve i armkroken hans når vi så på film, fikk kyss, klem og et "vi snakkes snart" før jeg dro ut døra. Nå har jeg ikke hørt fra han, i det hele tatt.. jeg klarte selvfølgelig å bli kjempe betatt, og vet nå ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg totalt knust. Anonymkode: 5fd54...efe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Tidligere denne uka? Gi fyren litt space....... Anonymkode: e9930...a6f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Det er jo med fordel å bli kjent med noen før man har sex, uansett kjønn. Jaja, du får se på det som en erfaring som gjør deg rikere. Anonymkode: 346f5...5b0 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Skrevet 25. juni 2017 Du må hvertfall ikke stresse såååå mye ang m-y-e kontakt i begynnelsen. Da vil fremstå som needy og usikker. Anonymkode: 40bfc...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6 Skrevet 25. juni 2017 Jeg syntes jo det er rart at jeg ikke har hørt fra ham når det er gått omtrent en uke, da....... ikke i det hele tatt, når han sa han ville treffes igjen. Anonymkode: 5fd54...efe 1
Gjest Froning Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes jo det er rart at jeg ikke har hørt fra ham når det er gått omtrent en uke, da....... ikke i det hele tatt, når han sa han ville treffes igjen. Anonymkode: 5fd54...efe Du kan jo kontakte han selv?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Har du tatt kontakt med han i etterkant da? Kanskje han sitter med tanken som deg om at du ikke er interessert i å møtes igjen siden han ikke hører fra deg? Det sagt, så er han hvertfall ikke oppriktig interessert i deg siden han ikke tar kontakt, men han kunne sikkert hatt sex med deg igjen..... Av denne "brukt følelsen" grunnen skal man generelt holde bena samlet de første månedene man møter og blir kjent med en fyr. Anonymkode: c81b5...86b 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 Du har ingen grunn til å føle deg brukt. Du ville ha sex like mye som han, og følelsen av at du er "brukt" er bare vag sosiolkulturell påvirkning som skal ha deg til å tro. Fyren har antagelig ligget med 2-3 andre jenter allerede. Anonymkode: e3e7a...290 11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #10 Skrevet 26. juni 2017 Hvis du føler deg brukt så lær av dette og vent med sex neste gang. har du tatt kontakt med han og ikke fått respons da? Kontakt går begge veier. Det kan hende han venter på tegn fra deg. Men helt ærlig så tror jeg nok følelsen din er riktig. Du ble brukt. Anonymkode: f3d93...df9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #11 Skrevet 26. juni 2017 Sex på første data....ja ja...da var du vel ikke den han så etter. Anonymkode: dc5af...088 4
Timsy Skrevet 26. juni 2017 #12 Skrevet 26. juni 2017 Hvis du føler deg så brukt så får du beholde trusa på og holde beina samlet neste gang du er på første date. At han hadde sex med deg, du opplevde god kjemi og lå i armkroken hans med film og popcorn er ikke synonymt med at han har lovet deg noe. 8
meeeg9 Skrevet 26. juni 2017 #13 Skrevet 26. juni 2017 At han ikke svarer deg, betyr ikke nødvendigvis at han ikke er interessert. Hvis han vil ta kontakt, så vil han gjøre det - bard gi det tid. Og bare fordi at du lå med ham på første date, betyr ikke at han ikke kan være interessert i noe mer etterpå. For det er nemlig ikke slik at alle gutter er så usikre på seg selv at de søker jenter som ikke ligger med mange, kun for å skaffe seg følelsen av å føle seg spesiell for noen.
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. juni 2017 #14 Skrevet 26. juni 2017 Lærdom til neste date: Behold trusa på.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #15 Skrevet 26. juni 2017 Kjente du ham før denne daten da? Anonymkode: bbad5...b64
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #16 Skrevet 26. juni 2017 17 timer siden, Froning skrev: Du kan jo kontakte han selv? Jeg har jo gjort det, men han svarer ikke. Anonymkode: 5fd54...efe
Ms. Steele Skrevet 26. juni 2017 #17 Skrevet 26. juni 2017 Dette kunne vært sønnen min som har flyttet ut nå nylig. Ikke at jeg er noe fan av den type oppførsel, men hva får vel jeg gjort... Easy come, easy go. Han har ingen hast med å finne seg noen kjæreste, men som han sier så takker ikke han nei til de som byr seg i mellomtiden. Vær forsiktige med å åpne lykkeporten småpiker. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #18 Skrevet 26. juni 2017 Ser ingen grunn til at du skal føle deg brukt. Dette valgte du selv, og han har ikke lovd deg noen ting som helst i bytte mot sex. Anonymkode: 918d9...ceb 2
Xcase33 Skrevet 27. juni 2017 #19 Skrevet 27. juni 2017 På 25.6.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev: Tidligere denne uka så inviterte en fyr meg på date, altså date for første gang. Jeg dro til ham, vi hadde god kjemi og snakket lett, hadde sex, men forsatte å ha det koselig med film, prat og kos - hadde sex igjen og sov over hos ham. Dagen etter så lå jeg likeve i armkroken hans når vi så på film, fikk kyss, klem og et "vi snakkes snart" før jeg dro ut døra. Nå har jeg ikke hørt fra han, i det hele tatt.. jeg klarte selvfølgelig å bli kjempe betatt, og vet nå ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg totalt knust. Anonymkode: 5fd54...efe Sikkert ikke en #player så du kan nok ta det helt med ro. Regner med du har en velutviklet radar for den slags typer og er reflektert iforhold til hvilke kjerneverdier du søker i mannfolk.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #20 Skrevet 27. juni 2017 Jeg syns dere er ganske dømmende mot TS. Er kjemien god og man liker hverandre så havner man fort i senga etter litt klining. Dét sagt så åpner det jo ofte opp en port for usikkerhet. Jeg syns også det er kjipt å ha ligget med noen for første gang og ikke høre noe mer. Men jeg er veldig god på å lese guttene mens jeg fremdeles er sammen med han. De som vil ses igjen snakker om det før vi sier hadet, ofte om noe konkret også. Jeg går ikke derfra med noen tvil om hvorvidt det blir en ny date. Anonymkode: cb7a1...5c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå