Gå til innhold

Sendte 2 bilder av 2 forskjellig kroppsstørrelser... det ene var av meg og han ville valgt det andre...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker med en nå som jeg møtte via tinder. Vi kom fort i prat og virket som vi hadde lik humor. 

Så kom vi innpå tema kropp og fasong. Han gav veldig utrykk for at han likte slanke jenter, og jeg er ikke akkurat slank men ikke tykk heller. Jeg sendte da derfor noen bilder til han som jeg hadde redigert. Et av ei "mager" treningsjente og et av meg. Spurte så hvilke han ville valgt og da sa han hun treningsjenta.. Følte meg ganske ille etterpå. 

Hvordan ville dere tolket det, og hva hadde dere gjort? Skal jeg fortsette å prate med ham, eller skal jeg spare han for min kropp viss den tid eventuelt hadde kommet? Jeg kan si så mye at jeg er ca 166 høy og veier litt under 70kg. Det er ikke særlig muskler på meg, enda.

Anonymkode: 41123...722

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sluttet å prate med han. Det er jo tydelig at du sliter og det bør du ta tak i. Få i orden selvtilliten og selvbildet ditt, så slipper du å sende redigerte bilder av deg selv til ukjente menn for å få bekreftelse.

Anonymkode: 56aa1...a16

• Liker 24
Skrevet (endret)

Hvorfor i all verden ville du gjøre noe sånt? Sende  ett redigert og ett uredigert bilde av deg selv til daten og spørre hvilket han liker best. Spesielt når du hadde redigert bilde etter hans preferanser.  Sier seg jo selv hva slags svar du vil få. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 34
Skrevet

Jeg ville sett det som en test av ham.  

Hvis han hadde svart at han ikke ville gi noen vurdering av kroppene på bildene fordi han ønsket å møte deg og bli kjent med deg, hadde jeg gått videre.

Han strøk på testen, og kommer ikke videre til neste runde (håper jeg) 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Hvorfor i all verden ville du gjøre noe sånt? 

Fordi det var like greit å få bekreftet med engang at han syntes min fasong var for stor. Egentlig også for å se hva hans ærlige mening var. Sliter ikke med selvbildet.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo du som er dum og setter degbi situasjoner du ikke kan vinne. Hvorfor sendte du slike bilder? Hvorfor måtte du velge å sammenligne deg ved siden av en annen? Du legger opp til å bli skuffet og få forventninger knust 

Anonymkode: 0af26...ed0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du spurte ham et spørsmål, og du fikk et ærlig svar. Det høres nesten ut som du leter etter en unnskyldning for å droppe ham? 

Anonymkode: 09d40...20f

• Liker 9
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det var like greit å få bekreftet med engang at han syntes min fasong var for stor. Egentlig også for å se hva hans ærlige mening var. Sliter ikke med selvbildet.

Du testet ikke om han syntes din fasong var for stor, men om det finnes kropper han finner mer attraktiv enn din.  Selvsagt finnes det og det vil finnes uansett om du blir slankere(spesielt når han kun har bilder og ikke kjenner deg)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Du testet ikke om han syntes din fasong var for stor, men om det finnes kropper han finner mer attraktiv enn din. Selvsagt finnes det og det vil finnes uansett om du blir slankere, 

Kanskje begge deler? 

Skrevet

LOL hva i alle dager er det du driver med? 

Dropp daten og bruk heller tiden på å jobbe med deg selv 

• Liker 14
Gjest Froning
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Kalevala skrev:

Jeg ville sett det som en test av ham.  

Hvis han hadde svart at han ikke ville gi noen vurdering av kroppene på bildene fordi han ønsket å møte deg og bli kjent med deg, hadde jeg gått videre.

Han strøk på testen, og kommer ikke videre til neste runde (håper jeg) 

Seriøst? 

Det er greit å teste mannfolk, men dette her blir veldig kalkulerende. Du får ingen genuin kjemi med noen hvis du holder på sånn..

Endret av Froning
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du ga han et valg. Han valgte i blinde.... Og du er ikke fornøyd med resultatet, fordi han ikke valgte "din" kropp som ideal... Jeg elsker mannen min, men synes ikke at han har den mest attraktive kroppen - hvis jeg skulle valgt mellom noen bilder.. Synes dette var en teit og nærmest "umulig" test for ham... Du må jobbe med selvtilliten din. 

Anonymkode: e089b...0be

• Liker 11
Skrevet

Så om jeg har skjønt dette så har du altså stilt ett spørsmål, fått svar, og blitt lei deg av svaret? That´s life! 

Hva er problemet egentlig? At han foretrekker jenter som ikke er som deg eller at han var ærlig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Carrot skrev:

Så om jeg har skjønt dette så har du altså stilt ett spørsmål, fått svar, og blitt lei deg av svaret? That´s life! 

Hva er problemet egentlig? At han foretrekker jenter som ikke er som deg eller at han var ærlig? 

Hvorfor vil han fortsette å skrive med meg da, om han ikke foretrekker slike som meg?

Skrevet
2 minutter siden, Froning skrev:

Seriøst? 

Det er greit å teste mannfolk, men dette her blir veldig kalkulerende. Du får ingen genuin kjemi med noen hvis du holder på sånn..

Jeg har vært gift i 15 år og vanker ikke på sjekkeapper :-)

Det jeg beskrev var et forslag til perspektivendring for trådstarter, som allerede er i situasjonen.  

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil han fortsette å skrive med meg da, om han ikke foretrekker slike som meg?

For han tror du ser ut som det andre bilde? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper han slutter å prate med deg for sitt eget beste....

Anonymkode: 82f39...857

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev:

For han tror du ser ut som det andre bilde? :klo:

Nei, svarte at jeg lignet mer på det andre. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det ene er at du bør slutte å prate med ham da han i det hele tatt var så dust å svare på et sånt spørsmål.

Det andre er at du var helt dust som sendte et sånt spørsmål/bilde overhodet, halloen.

Anonymkode: c0a0e...1db

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mennesker er mer enn bare kropp og kjemi er mer enn drømmekropp... 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...